دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1399 - 14:02
زالی در جمع خبرنگاران:

میزان آلودگی تهران به ویروس کرونا بالاست

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: در حال حاضر هیچ منطقه پاکی از لحاظ نبود کرونا نداریم و میزان آلودگی این ویروس در تهران بالاست.
کد خبر : 481609
637161673932263523_md.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا علیرضا زالی در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با وضعیت شیوع کرونا در پایتخت اظهار کرد: در جلسه امروز دغدغه و پیشنهادهای اعضای شورا مطرح شد و تصمیم گرفتیم که بیش از گذشته از پشتیبانی شورای شهر در مورد پیشگیری و مقابله با کرونا استفاده کنیم. 


وی با بیان این‌که بسیاری از پیشنهادهای شورای شهری‌ها در ستاد کرونا نیاز به پیگیری دارد، گفت: باید از ظرفیت مدنی شورا از این به بعد استفاده کنیم تا اقدامات بیشتری جهت مقابله با کووید 19 انجام شود.


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با بیان این‌که پایتخت با حجم فراوان ترددها نسبت به سایر شهرها مواجه بوده است، عنوان کرد: در حال حاضر هیچ منطقه پاکی به لحاظ نبود کرونا نداریم و میزان آلودگی این ویروس در تهران بالاست که البته با ردیابی تلفن همراه مبتلایان و نرم‌افزارهای تراکنش‌های مالی آنها برخی از مناطق را بیشتر مورد بررسی قرار داده‌ایم.


زالی با اشاره به این مطلب که در روزهای آینده کار مشترکی با شهرداری تهران در حوزه محله‌محوری انجام خواهد شد، گفت: کارکرد این اقدام در راستای تشخیص بیشترین مبتلا در محلات تهران است.


وی اذعان کرد: دلیل حضور برخی از مردم در شهر به‌دلیل مشکلات اقتصادی همچون اجاره‌بها، مالیات و فعالیت‌های بانکی است که با در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی از سوی دولت می‌توان این رفت‌وآمدها را کاهش داد.


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران ضمن اشاره به فراز و نشیب‌های موجود در آمار مربوط به شیوع کرونا در پایتخت نیز عنوان کرد: به‌طور کلی در بحران کرونا، پایتخت نقطه داغ محسوب می‌شود و هر گونه طرح و مداخله‌ای باید با اصل فاصله‌گذاری اجتماعی صورت گیرد. در این راستا باید با کمک شورای شهر تهران ضمن پرهیز از هر گونه عجله اقدامات اساسی برای خروج از این بحران انجام دهیم.


انتهای پیام/4105/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضا زالی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته