دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1399 - 12:08
عضو شورای شهر تهران:

مسئولان وزارت بهداشت در بیان واقعیت‌ها دچار ملاحظه‌کاری شدند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: متأسفانه این روزها مسئولین وزارت بهداشت دچار ملاحظه کاری شده و با مردم صریح صحبت نمی‌کنند. در شرایط فعلی مردم باید واقعیت‌ها را بدانند حتی اگر به قیمت استعفا یا عزل شما، دکتر نمکی و یا آقای جهانپور تمام شود. 
کد خبر : 481560

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا محمد سالاری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران که با حضور علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط بحرانی این روزها، کادر درمانی، نظام پزشکی و وزارت بهداشت بهترین عملکرد را داشته و جایگاه ویژه‌ای را کسب کرده‌اند اما مسئولان وزارت بهداشت باید توجه کنند که با محافظه‌کاری و ملاحظه کاری به این جایگاه لطمه وارد نکنند.


وی ادامه داد: متأسفانه این روزها مسئولین وزارت بهداشت دچار ملاحظه کاری شدند و با مردم صریح صحبت نمی‌کنند. در شرایط فعلی مردم باید واقعیت‌ها را بدانند حتی اگر به قیمت استعفا یا عزل شما، دکتر نمکی و یا آقای جهانپور تمام شود. 


این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که آنچه لازم است بگویید تا مردم بدانند گر این روند ادامه پیدا کند، کشور دچار چه بحرانی خواهد شد، گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا و ستادهای استانی باید کمیته‌هایی را با حضور متخصصان و صاحبنظران تشکیل دهند و پیامدهای حاکی از کرونا را در ابعاد مختلف زندگی مردم بررسی و سناریوهای نحوه مواجهه با چالش‌ها را احصا، ابلاغ و به مردم اطلاع‌رسانی کنند.


سالاری تصریح کرد: متأسفانه هم رئیس جمهور، هم وزیر بهداشت و هم شما چندان صریح و واضح با مردم صحبت نمی‌کنید و اکنون مجموعه‌ای از سؤالات در اذهان عمومی وجود دارد که هیچ‌کس به آن‌ها پاسخ نمی‌دهد.


انتهای پیام/ 4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته