دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

علی حنطه: تعطیلی لیگ به سود ماست/ هدفم یکدست کردن تیم است

سرمربی استقلال اهواز گفت: مسائل مدیریتی باشگاه استقلال به من ربطی ندارد. بهتر است خودشان با یکدیگر به توافق برسند.
کد خبر : 48155

علی حنطه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص استعفای ارسطو جهاندار از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال اهواز ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت:« در تمام طول دوران مربیگری‌ام عادت نداشتم در کاری که به من مربوط نمی‌شود دخالت کنم. همیشه حواسم به کارهایی بوده که در حیطه مسئولیت‌هایم بوده است. امروز هم که در استقلال اهواز حضور دارم فکر و ذهنم موفق کردن تیمم است و به همین خاطر تمرکزم روی حرکات شاگردانم خواهد بود.»


وی با اشاره به برنامه‌هایی که برای رهایی تیمش از قعرجدول دارد، بیان داشت:« قصد دارم حداکثر استفاده را از تعطیلات ببریم. روزی دو نوبت تمرین داریم. با اینکه در بدترین شرایط آب‌و هوایی هستیم اما حداکثر تلاش خود را برای موفقیت تیم می‌کنیم. تحت هیچ شرایطی قصد ندارم تمرینات را تعطیل کنم. بچه‌ها عقب هستند و باید تلاش مضاعفی را از خود نشان دهند تا امتیازات از دست رفته را در دیدارهای بعدی جبران کنیم.»


سرمربی استقلال اهواز درباره اینکه تیمش مشکل بدنسازی دارد یا خیر، تصریح کرد:« نمی‌توان گفت که در ابتدای فصل بدنسازی خوبی در تیم صورت نگرفته است. مشکل ما این است که بازیکنان تیم با همدیگر در یک سطح نیستند. هدف اصلی من این است که در این 20 روز بازیکنان تیم را با همدیگر هم‌سطح کنیم. برای این کار تمرینات ویژه‌ای داریم و کاملا حساب شده جلو می رویم. خدا رو شکر بازیکنان هم شرایط را درک کرده‌اند و پا به پای هم پیش می‌روند.»


حنطه در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای جذب بازیکنان مکورد نظرش دارد، عنوان کرد:« ما یک جای خالی در فهرست تیم داریم و قصد دارم بازیکنی را بیاورم که تا نیم فصل به درد تیم بخورد. البته برنامه اصلی‌ام این است که حداکثر استفاده را از فرصتی که در نقل و انتقالات نیم فصل داریم، ببریم و بهترین بازیکنان را به ترکیب تیم اضافه کنم تا با قدرت بیشتری در نیم فصل دوم به مصاف حریفان برویم.»


وی در مورد اینکه مشکلات مالی باشگاه تا چه اندازه حل شده است، یادآور شد:« روزی که با باشگاه صحبت کردم یکی از شروطم این بود که پول لازم به تیم و بازیکنانش تزریق شود تا دغدغه‌ها کمتر شود. خوب تا حدود زیادی این کار انجام شده است و امیدوارم در ادامه هم این روند حفظ شود تا فکر و ذکرمان بقا در لیگ برتر باشد و موضوع دیگری مانع پیشرفت‌مان نشود. بالاخره هم من و هم بازیکنان نیاز به انگیزه لازم برای موفق شدن داریم.»


حنطه با اشاره به حضور تمامی بازیکنان با تجربه تیم در تمرینات، خاطرنشان کرد:« محمد غلامی، فرزاد آشوبی، سید علی حسینی و شاهین مجیدی در کنار تیم تمرین می‌کنند و هدف‌شان موفقیت تیم است. ما نیاز به زمان داشتیم که تیم را هماهنگ کنیم و این زمان با بازی‌های تیم ملی به ما داده شده است. خوب حداکثر تلاش‌مان را خواهیم کرد تا در این مدت تیم یکدستی داشته باشیم. من هیچ‌گاه در تیم‌هایم به دنبال داشتن ستاره نبودم و یکپارچه بودن تیم برایم اهمیت ویژه‌ای دارد. در استقلال اهواز هم به چیزی جز این فکر نمی‌کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته