دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1394 - 13:39

رییس فدراسیون تنیس روی میز: از خانواده پینگ پنگ هستم/ جایگاه بدی در ایران نداریم

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: من از خانواده پینگ پنگ هستم و تمایل دارم از کسانی که با این رشته به خوبی آشنا هستند استفاده کنم.
کد خبر : 48148

به گزارش گروه ورزشی آنا، مهرداد علی‌قارداشی پس از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون تنیس روی میز در جمع خبرنگاران، اظها‌ر کرد: خوشحالم که این اعتماد از سوی اعضای هیات به من شد و امیدوارم در مدتی که رییس فدراسیون هستم بتوانم به بهترین نحو خدمت رسانی کنم.


او ا‌دا‌مه‌ داد: من برنامه های خود را برای پیشرفت تنیس روی میز از مدت‌ها اعلام کرده بودم و البته اعضای حاضر در مجمع با نگاهی به عملکردم در زمان دبیری فدراسیون و همچنین ریاست هیات استانی، به من رای دادند.


رییس فدراسیون تنیس روی میز افزود: کار سختی را پیش‌رو دارم. البته خود من از جنس پینگ‌پنگ هستم و به خوبی با این رشته آشنایی دارم. تمایل دارم از کسانی که با این رشته به خوبی آشنا هستند استفاده کنم تا بتوانیم پینگ‌پنگ ایران را ارتقا دهیم.


قارداشی در پاسخ به این سوال که آیا از مربیان خارجی برای هدایت تیم‌های ملی در زمان حضورش استفاده خواهد شد یا خیر نیز، خاطر‌نشان کرد: باید اشاره کنم که ما مربیانی داخلی خوب و توانمندی برای هدایت تیم‌های ملی داریم، اما با این حال تجربه خوبی را نیز از حضور مربیان خارجی در ایران داشته ایم. در نهایت سوابق مربیان مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا ببینیم از یک مربی داخلی استفاده کنیم یا یک مربی خارجی.


او در پایان اظها‌ر کرد: در حال‌ حاضر جایگاه بدی در تنیس روی میز جهان نداریم و باید تلاش کنیم تا با برگزاری اردوهای بیشتر و مستمر و البته در نظر گرفتن حریفان تمرینی بتوانیم به پیشرفت تنیس روی میز ایران کمک کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته