دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1394 - 14:35

حضور استادان واحد نجف آباد در مجامع علمی شش کشور

6 مقاله از سوی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در کنفرانس‌های بین‌المللی کشورهای ترکیه، سوئیس، تایلند، هندوستان و مالزی ارائه شد.
کد خبر : 48142

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در فصل جاری آموزشی شش نفر از اعضای هیات علمی واحد نجف آباد با شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی کشورهای سوئیس، هندوستان، مالزی، ترکیه و تایلند با ارائه آخرین یافته‌های تحقیقاتی خود، محققان و دانشگاهیان دیگر کشورها را با جدیدترین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد آشنا کردند.


دکتر پرهام معمار زاده، استادیار دانشکده مهندسی عمران واحد نجف آباد با شرکت در سومین کنفرانس بین‌المللی پیشرفتها در مهندسی عمران، سازه و محیط زیست و ارائه سخنرانی با موضوع تاثیر خوردگی بر عملکرد پوشآور دیوار برشی فولادی که در کشور سوئیس برگزار شد، شیوه جدیدی از کنترل خوردگی را برای شرکت کنندگان در کنفرانس ارائه و توضیح داد.


دکتر مهدی مومنی دانشیار دانشکده علوم انسانی واحد نجف آباد با ارائه مقاله ای با عنوان: نقش مدیریت هتل در جذب گردشگر در کنفرانس بین المللی تجارت و توریسم که در تاریخ 14 و 15 سپتامبر در کشور مالزی برگزار شد نتایج مطالعه موردی انجام شده در یکی از هتل های اصفهان در جذب توریسم را بصورت سخنرانی برای شرکت کنندگان ارائه کرد.


دکتر سید حمید محمودیان که استادیار دانشکده مهندسی برق واحد نجف آباد می باشند با ارائه مقاله:


Adaptively Adjusted Footprint of Uncertainty in Interval Type Fuzzy Controller for Cancer Drug Delivery در سیمپوزیوم بین المللی رباتها و هوش مصنوعی که توسط موسسه علمی IEEE-IRIS 2015 در مهر ماه سال جاری در کشور مالزی برگزار شد، در بخش ورک شاپ این رویداد علمی مقاله خود را ارائه کرد.


این کنفرانس در چهار بخش کنفرانس، کارگاه و جلسات ویژه، بخش PhD و بخش صنعتی برگزار شد. موضوع کنفرانس مربوط به تحقیقات جدید در ارتباط با سنسورها و ربات‌های هوشمند و تاثیرگذاری آنها در زندگی و علوم پزشکی است. در بخش کنفرانس، بیش از 250 مقاله با موضوعات مرتبط از محققین کشورهای مختلف ارایه شد که همه مقالات در سایت IEEEXplore نمایه شده و همچنین مقالات برتر در مجله بین المللی Advanced Robotic Systemsچاپ می‌شوند. در بخش کارگاه و جلسات ویژه(Workshops and Special sessions) بالغ بر 150 مقاله ارایه شده است که تمامی مقالات در مجله بین‌المللی Procedia Computer Science با نمایه Scopus ارایه می‌شود.


دکتر شهاب کریمی‌نیا استادیار دانشکده هنر، معماری و شهرسازی واحد نجف آباد مقاله ای با عنوان:


Effect of Galleries on Thermal Conditions of Open Urban Areas را برای ارائه بصورت سخنرانی درکنفرانس بین المللی کیفیت زندگی که در آذر ماه سال جاری در کشور ترکیه برگزار میشود. برای دبیرخانه آن کنفرانس ارسال و مقاله وی برای ارائه پذیرفته شده است.


همچنین مقاله دکتر حسین پور قاسم دانشیار دانشکده مهندسی برق واحد نجف آباد با عنوان:


Invariant-Pattern Descriptor-based Logo Recognition Using Radon Transform and Complex Moments برای ارائه در دوازدهمین کنفرانس بین المللی IEEE که آذر ماه سال جاری در کشور هندوستان برگزار می شود، پذیرفته شده است.


دکتر امیر گندمکار استادیار دانشکده علوم انسانی واحد نجف‌آباد که در زمینه آلودگی هوای کلانشهرها مطالعه و تحقیق می‌کنند نیز مقاله ای با عنوان: مطالعات آماری روزهای آلوده هوای اصفهان را برای ارائه به چهارمین کنفرانس بین‌المللی شیمی، اکولوژی و علوم محیطی که اواخر آذر ماه سال جاری در کشور تایلند برگزار می‌شود، آماده ارائه کرده است. مقاله گندمکار در این کنفرانس بصورت سخنرانی و در روز اول کنفرانس ارائه خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته