دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1394 - 13:31

معاون رئیس‌جمهوری آفریقای جنوبی وارد تهران شد

معاون رئیس‌جمهوری آفریقای جنوبی در سفری سه روزه و در پاسخ به دعوت اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری، با هدف رایزنی با مقام‌های کشورمان، همچنین آماده‌سازی سفر آتی رئیس‌جمهوری این کشور به ایران، ساعتی پیش وارد تهران شد.
کد خبر : 48134

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از فارس، «سریل رامافوزا» معاون رئیس‌جمهوری آفریقای جنوبی قرار است بعدازظهر امروز شنبه در سعدآباد از سوی «اسحاق جهانگیری» به‌طور رسمی استقبال شود.


«حسین امیرعبداللهیان» معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه کشورمان پیش‌تر، از سفر «راما فوزا» معاون رئیس‌جمهوری آفریقای جنوبی به تهران در روز شنبه خبر داده بود و گفت:‌ معاون رئیس‌جمهوری آفریقای جنوبی در این سفر مقدمه سفر رئیس‌جمهوری آفریقای جنوبی به جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کند.


معاون وزیر امورخارجه همچنین گفت: هم‌زمان با مذاکرات معاونان روسای‌جمهوری دو کشور، هیأتی متشکل از 160 بازرگان و صاحبان صنایع و سرمایه آفریقای جنوبی در تهران حضور و با همتایان خود در بخش خصوصی دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.


فردا قرار است همایش همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی با حضور تجار و بازرگانان دو کشور به‌وسیله سازمان توسعه تجارت برگزار شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته