دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چرا این فیلم خاص به شبکه خانگی نیامد؟

کارگردان فیلم «ماجرای نیمروز 2» از تأخیر در توزیع فیلم خود در شبکه نمایش خانگی خبر داد و این تأخیر را به دلیل محدودیت‌های ترافیکی وضع شده ناشی از کرونا اعلام کرد.
کد خبر : 481282
004.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، شبکه نمایش خانگی روزهای فعالتری را در ایام کرونایی پشت سر می‌گذارد و قرار است عرضه فیلم‌های اکران شده سینما در این بخش همچنان تداوم یابد. برخی فیلم‌ها که در بازه اکران عمومی با استقبال مواجه شده‌اند، به نظر می‌توانند در این شرایط نیز اوقات فراغتی را برای مخاطبان فراهم کنند.


«ماجرای نیمروز: رد خون» آخرین فیلم اکران شده محمدحسین مهدویان است که قرار بود همین هفته به جمع فیلم‌های شبکه خانگی اضافه شود اما فعلا خبری از توزیع آن نیست. در همین ارتباط مهدویان با اشاره به توئیت تهیه‌کننده فیلم، در صفحه مجازی خود نوشت:


«از قرار معلوم به دلیل محدودیت‌های ترافیکی ناگزیری که بابت کرونا وضع شده، امکان توزیع نسخه نمایش خانگی ماجرای نیمروز: رد خون برای این هفته وجود نداره و با وجود اطلاع‌رسانی قبلی، توزیع فیلم حداقل تا اواخر هفته بعد به تاخیر خواهد افتاد.


محمدحسین مهدویان


در این مدت خیلی‌ها سراغ فیلم رو گرفتند و علت تاخیر رو جویا شدند. واقعا خودم هم دوست دارم هر چه زودتر فیلم منتشر بشه تا مردم اون رو در خانه تماشا کنند اما تا این لحظه که این‌طور به من خبر دادند و فکر کنم ماجرا یک مقدار دیگه طول بکشه. با عرض پوزش و با سپاس از اشتیاقی که نشون دادید امیدارم خیلی زود مسائل مربوط به توزیع فیلم حل بشه و خیلی زود به دست شما عزیزان برسه.»


پیش از این قرار بود «ماجرای نیمروز ۲: رد خون» در هفته سوم فروردین ماه در شبکه نمایش خانگی عرضه شود که فعلا این توزیع با تاخیر همراه شده است.


داستان فیلم به عملیات مرصاد و شکست منافقین در واپسن روزهای جنگ تحمیلی می‌پردازد. هادی حجازی‌فر، بهنوش طباطبایی، محسن کیایی، هستی مهدوی‌، حسین مهری، مهدی زمین‌پرداز، امیراحمد قزوینی و جواد عزتی بازیگران آن هستند.


انتهای پیام /4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته