دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1399 - 10:16
رئیس شورای شهر تهران:

ستاد ملی مقابله با کرونا از ظرفیت مدیریت شهری در پایتخت استفاده کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتظار می‌رود ستاد ملی مقابله با کرونا پیش از تصمیم‌گیری‌های مرتبط با فعالیت‌های شهری تهران از تجربه و تخصص مدیریت شهری استفاده کند تا شاهد عملکرد مؤثرتری در این زمینه باشیم.
کد خبر : 481036
13970519000127_Test_PhotoN.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این مطلب که ویروس کرونا به‌عنوان نخستین بحرانی است که فراتر از جنگ جهانی و خشکسالی جهان را درگیر کرده است، گفت: برخی کشورها از جمله آمریکا با پافشاری بر سیاست یک‌جانبه نسبت به الزامات انسانی و اخلاقی این بحران بی‌‌توجهی می‌کنند. در همین رابطه شورای شهر در نامه‌ای به شوراهای شهر کلانشهرها و پایتخت‌های کشورهای جهان خواستار استفاده از ظرفیت پارلمان‌های محلی جهت مقابله با یک‌جانبه‌گرایی دولت آمریکا شده است.


وی در ادامه ضمن اشاره به نقش مدیریت شهری در ستاد ملی و متمرکز مقابله با کرونا عنوان کرد: نباید از توان و ظرفیت کارشناسی مدیریت شهری در این زمینه غفلت شود و انتظار می‌رود ستاد ملی مقابله با کرونا پیش از تصمیم‌گیری‌های مرتبط با فعالیت‌های شهری تهران از تجربه و تخصص مدیریت شهری استفاده کند تا شاهد عملکرد مؤثرتری در این زمینه باشیم.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: ضرورت امکان دسترسی شهروندان به تست آسان و در دسترس کرونا و رصد وضعیت مبتلایان پس از تست از مواردی است که شهرداری تهران می‌تواند در این حوزه از زیرساخت‌های خود در پایتخت استفاده کرده و ایفای نقش کند چرا که تشخیص به موقع و شناسایی موارد مبتلا بهترین عامل جلوگیری از ویروس کرونا است.


هاشمی افزود: شیوع کرونا باعث تغییرات گسترده در منابع مالی و عملکرد شهرداری تهران شده که شورای شهر به این موضوع توجه داشته و باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.


انتهای پیام/ 4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته