دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1399 - 21:00

معمای محرومیت ماشین‌سازی از نقل و انتقالات فیفا

باشگاه ماشین‌سازی اصرار دارد که از سوی فیفا محروم نیست و فدراسیون فوتبال محرومیت این باشگاه از سه پنجره نقل و انتقالات را به اشتباه منتشر کرده است.
کد خبر : 480967
_MID0026.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در شرایطی که در دو هفته اخیر باشگاه ماشین‌سازی بابت نپرداختن مطالبات معوقه فرناندو دخسوس و لوسیانو پریرا بازیکنان خارجی خود در دو نامه جداگانه هر بار با محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی از سوی فیفا مواجه شده و در مجموع 6 محرومیت نصیبش شده اما هر مرتبه روابط عمومی این باشگاه خبر محرومیت را با وجود اعلام از سوی فدراسیون فوتبال تکذیب کرده است.


باشگاه ماشین‌سازی تبریز اعلام کرده با پریرا و دخسوس توافق کرده و فدراسیون اخباری را منتشر کرده که در آن دقت لازم صورت نگرفته است. بدون تردید در آینده مشخص خواهد شد که ادعای سبزپوشان تبریزی صحت دارد یا اینکه فدراسیون فوتبال به درستی از محرومیت ماشین‌سازی اطلاع رسانی کرده است.


این نکته را نباید فراموش کرد که فدراسیون فوتبال بر اساس نامه‌های دریافتی از سوی فیفا اقدام به انتشار خبر می‌کند و احتمال دارد روابط عمومی دچار اشتباه شده باشد که تکرار دوباره یک اشتباه عجیب و غیرمنتظره است. روابط عمومی فدراسیون اعلام کرده در صورت پرداخت دیون در پرونده‌های مالی فیفا کلیه محرومیت‌ها لغو می‌شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته