دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1394 - 11:40

«حماس» اسرائیل را تهدید به آغاز جنگ کرد

اسرائیل به‌طور غیر مستقیم پیام تهدیدآمیزی از جنبش «حماس» دریافت کرده است که در آن نسبت به آغاز عملیات نظامی علیه ارتش اسرائیل یا شهرک‌نشینان هشدار داده شده است.
کد خبر : 48091

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از روزنامه «رای‌الیوم»، این نامه تهدیدآمیز روز گذشته (جمعه) به دست یک افسر اسرائیلی که فرمانده گردان چتربازان در مناطق مرزی با غزه است، رسید.


وی در مصاحبه با روزنامه «یدیعوت آحارونت» با رسانه‌ای کردن این تهدید گفت: درواقع، اوضاع اقتصادی در غزه به‌نبال محاصره و اشغال این منطقه رو به وخامت گذاشته است و این موضوع منجر به واکنش گروه‌های مقاومت فلسطینی شده است.


این فرمانده اسرائیلی افزود: «حماس» و گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه که از حملات سال گذشته اسرائیل خسارت‌های زیادی دیده‌اند، به مقابله (با ارتش اسرائیل) روی آورده‌اند.


از سوی دیگر «اسماعیل هنیه» معاون رئیس دفتر سیاسی «حماس» گفت: باید آماده عملیات نظامی گسترده علیه ارتش یا شهرک‌نشینان یهودی شویم.


افسر اسرائیلی دریافت‌کننده نامه تهدید نیز تاکید کرد که گزارش‌های رسیده به «دفتر اطلاعات نظامی» ارتش اسرائیل نشان می‌دهد که جناح نظامی جنبش «حماس» آماده آغاز مواجهه نظامی علیه اسرائیل است و احتمالا این عملیات در ماه مارس (اسفند) آینده رخ دهد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته