دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1399 - 14:37
با صدور پیامی؛

سرلشکر باقری درگذشت سردار «میرزا محمد سلگی» را تسلیت گفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی عروج آسمانی سردار حاج میرزا محمد سلگی از فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر : 480898

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در پی شهادت سردار حاج میرزا محمد سلگی از فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، سرلشکر محمد باقری در پیامی عروج آسمانی آن جانباز فداکار را تسلیت گفت.


متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بدین شرح است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم


عروج آسمانی مجاهد نستوه و جانباز سرافراز سردار حاج میرزا محمد سلگی فرمانده دلاور گردان حضرت ابوالفضل (ع) و رئیس ستاد لشکر انصارالحسین(ع) همدان در دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم انقلابی و قدرشناس استان همدان، پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس و خانواده معظم وی تسلیت عرض می‌نمایم.


مجاهدت‌های ماندگار آن سردار مخلص و ایثارگر در پاسداری از انقلاب و دفاع از استقلال و امنیت ملت ایران به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و سپس در همت قابل ستایش در روایت‌گری و انتقال فرهنگ، ارزش‌ها و مواریث معنوی و تاریخ ساز آن به نسل‌های جدید انقلاب و میهن اسلامی که در هم افزایی با سایر مجاهدات این صحنه روحیه مقاومت و انقلاب گری در جامعه را همچنان زنده نگه داشته است، همواره الهام بخش و برای مردم شریف استان همدان موجب افتخار مضاعف خواهد بود.


نام، یاد و آرمان‌های بلند آن سردار فداکار و خستگی‌ناپذیر را گرامی می‌دارم و از درگاه خدای رحمان برای او حشر با شهدای کربلا و برای همسر صبور، فرزندان شکیبا و همرزمان مکرم وی صبر در مصیبت و توفیق توأم با پاداش الهی طلب می‌کنم.


سرلشکر پاسدار محمد باقری


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته