دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ذوالفقارنسب: تعطیلی لیگ منطقی نیست/ کی‌روش در رفتارش تجدیدنظر کند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازی مقابل تیم هایی مثل گوام و ترکمنستان نیاز به تعطیل کردن لیگ ندارد و این موضوع به ضرر باشگاه‌ها است.
کد خبر : 48085

بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص تعطیلات بلند مدت لیگ برای انجام بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی بیان داشت: «این چهارمین تعطیلی لیگ برتر از شروع مسابقات محسوب می‌شود و مطمئنا این روند به نفع باشگاه‌ها نیست. زمانی که تیم‌های لیگ برتری شکل و سروسامانی می گیرند لیگ برتر به یک‌باره تعطیل می‌شود که این موضوع تیم ها را از شرایط آمادگی و هماهنگی دور می‌کند.»


وی ادامه داد: «اگر بازی‌های تیم ملی مقابل بزرگان فوتبال آسیا مانند ژاپن و کره باشد، تعطیلی لیگ یک امر منطقی است، اما بازی مقابل تیم‌هایی مانند ترکمنستان و گوام و هندوستان ضرورتی برای تعطیلی لیگ ندارد. فوتبال ایران به عنوان قدرت اول آسیا به راحتی می تواند چنین تیم هایی را شکست دهد و نیاز نیست که برای بازی مقابل این تیم ها به لیگ خودمان ضربه بزنیم.»


ذوالفقار نسب در خصوص شرایط تیم ملی برای بازی با ترکمنستان و گوام افزود: «این دو تیم در فوتبال آسیا حرفی برای گفتن ندارند و اگر یکی از 16 تیم لیگ برتر هم مقابل این تیم ها بازی کند با اختلاف زیادی آنها را شکست می دهد. از تیم ملی هم انتظار می رود که خواسته ها را برآورده کند و با اختلاف زیاد این دو تیم را شکست دهد.»


کارشناس فوتبال ایران در مورد کی روش و حواشی پیش آمده برای تیم ملی گفت: «من قبلا صحبت‌های خودم را در مورد کی‌روش کردم و اگر نیاز باشد دوباره صحبت خواهم کرد ولی چیزی که مشخص است سرمربی تیم ملی باید در بعضی رفتارهای خودش تجدیدنظر کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته