دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1399 - 00:05
نتیجه بی‌توجهی به مدیرعامل؛

سعادتمند به دنبال آلترناتیو برای مجیدی

مدیرعامل باشگاه استقلال به دنبال آلترناتیو برای فرهاد مجیدی است.
کد خبر : 480761
photo_2020-02-10_19-00-49.jpg

گروه ورزشی خبرگزاری آنا-حمیدرضا اسکندری: همان طور که پیش از این در خبرها داشتیم احمد سعادتمند بعد از دریافت حکم مدیرعاملی باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش در چند روز اخیر تلاش زیادی برای ارتباط برقرار کردن با فرهاد مجیدی داشته اما در این امر ناکام مانده است.


سرمربی استقلال که اصلا انتظار این انتخاب را از سوی وزارت ورزش نداشت با جواب ندادن به تماس‌های سعادتمند به نوعی می‌خواهد نشان دهد که علاقه‌ای به کار کردن با وی را ندارد. این در حالی است که مدیرعامل جدید استقلال بارها در مصاحبه‌هایش از مجیدی حمایت کرده و او را فرزند استقلال دانسته است.


سعادتمند بعد از بی‌توجهی مجیدی حالا راه جدیدی در پیش گرفته است تا بلکه بتواند سرمربی تیمش را به پای میز مذاکره جهت پیش بردن اهدافش در استقلال بکشاند. او به کمک مشاورانش این روزها بحث حضور پیروز قربانی و مهدی پاشازاده در استقلال را در رسانه‌ها مطرح کرده است. پیشکسوتانی که قطعا آن قدر اسم‌شان بزرگ نیست که بخواهد مجیدی را به نوعی برای از دست دادن جایگاهش در استقلال بترساند.


شاید بهتر بود سعادتمند آلترناتیو شاخص‌تری را حداقل برای ترساندن سرمربی تیمش در نظر می‌گرفت.


در هر صورت همان طور که انتظار می‌رفت استقلال با آمدن احمد سعادتمند نه تنها به آرامش نرسیده بلکه با حواشی بیشتری مواجه شده است و هر چه می‌گذرد بیشتر به تیم پرطرفدار پایتخت ضربه می‌زند. با ادامه این روند شاید به زودی شاهد تغییرات مدیریتی دوباره در استقلال باشیم مگر اینکه مجیدی از موضع خود کوتاه بیاید و دست همکاری به سود سعادتمند دراز کند.


انتهای پیام/ 


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب