دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ترکی خبر داد؛

نیاز ارزی خرید تجهیزات بیمارستانی تأمین شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت:  براساس توافقات صورت گرفته با بانک مرکزی از محل منابع ارزی دولتی نیز برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های استان بهره گرفته شده است.
کد خبر : 480740
1.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: تاکنون حدود ۵۹۶ میلیارد تومان اعتبار برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرارگرفته است.


وی از تجهیز ۳۸ بیمارستان استان تهران به امکانات مورد نیاز برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا خبر داد و گفت: تاکنون ۱۹۵ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان از محل ارزش افزوده برای تجهیز این بیمارستان‌ها تأمین اعتبار و هزینه شده است.


معاون پشتیبانی و بودجه ستاد فرماندهی مقابله با کرونا استان تهران افزود: تأمین اعتبار و اختصاص این مبالغ برای خرید تجهیزات مورد نیاز بر اساس تفاهم نامه‌های منعقد شده با دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده است.


وی افزود: براساس توافقات صورت گرفته با بانک مرکزی از محل منابع ارزی دولتی نیز برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های استان بهره گرفته شده است.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته