دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1394 - 11:06
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران خبر داد

اعزام محموله کمک‌های مردمی از تهران به کربلا و نجف هر ۳ روز یکبار

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران از اعزام محموله کمک‌های مردمی برای اربعین هر ۳ روز یکبار از تهران به کربلا و نجف خبر داد.
کد خبر : 48074

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رضا قدیمی مسئول کمیته برنامه‌ریزی در اعزام نیرو و تجهیزات به کربلا و نجف، در خصوص اعزام محموله به کربلای معلی و نجف اشرف به منظور خدمات‌دهی به زائران در روز اربعین گفت: امسال نیز شهرداری تهران آماده دریافت کمک‌های مردمی است، به گونه‌ای که تاکنون شهروندان بی‌شماری به درخواست خود کمک‌های‌شان را به این ستاد اهدا کرده‌اند.


وی درباره آمادگی شرکت ساماندهی و محول شدن ستاد اربعین به این شرکت برای دریافت کمک‌های مردمی اظهار کرد: کمک‌های مردمی اصناف و سازمان‌ها بی‌شمار بوده است، به نحوی که شنبه صبح ۵ کامیون به سمت شهر کربلا اعزام خواهد شد.


مسئول کمیته برنامه‌ریزی در اعزام نیرو و تجهیزات به کربلا و نجف با اشاره به اقلام ارسالی برای روز اربعین ادامه داد: ۱۰ هزار تخته پتو، ۵ هزار لیتر مواد شوینده، حبوبات و ... از جمله این اقلام هستند.


وی تاکید کرد: تا ۱۵ روز قبل از اربعین آماده دریافت کمک‌های مردمی و ارسال آنها هستیم.


قدیمی با بیان اینکه به طور میانگین هر ۳ روز یکبار ۱۰ تریلی بار را می‌توانیم به کربلا و نجف ارسال کنیم، اذعان کرد: با اجرای این طرح شاهد استقبال گسترده شهروندان و اصناف بوده‌ایم.


وی در خصوص مراجعه حضوری شهروندان به ستاد اربعین یادآور شد: شهروندان تهرانی می‌توانند برای اهدای کمک‌های مردمی به ستاد اربعین شرکت ساماندهی و مشاغل شهرداری تهران واقع در میدان گمرک، نرسیده به بیمارستان فارابی مراجعه کنند و کمک‌های اهدایی خود را به چادرهای مستقر در این مکان تحویل دهند.


انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین رضا قدیمی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته