دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1394 - 10:18
ارشادی خبر داد :

برگزاری مسابقات سراسری بدمینتون و دومیدانی خواهران به میزبانی واحد بوشهر

آئین افتتاحیه مسابقات سراسری بدمینتون و دومیدانی خواهران، ساعت 14 امروز شنبه در پیست تارتان مجتمع ورزشی امیرالمؤمنین (ع) واحد بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر : 48040

مدیر دانشجویی ، فرهنگی و ورزشی واحد بوشهر با بیان این خبر به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت : مسابقات سراسری ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خواهر در دو رشته بدمینتون و دومیدانی از روز شنبه مورخ 16/8/94 لغایت چهارشنبه 20/8/94 با حضور 24 استان کشور از مجموع 31 استانی که اعلام آمادگی برای حضور در این مسابقات نموده بودند در مجتمع ورزشی امیرالمؤمنین (ع) واحد بوشهر برگزار می گردد.


ارشادی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات می تواند زمینه ساز افزایش روحیه و ایجاد نشاط و پویایی در بین دانشجویان گردد بیان داشت: در این دوره از مسابقات بیش از 300 ورزشکار به همراه 70 همراه از سرتاسر کشور حضور خواهند داشت .



عضو هیأت علمی واحد بوشهر ادامه داد : این دوره از مسابقات با حضور 3 ناظر از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ، 2 ناظر از فدراسیون های بدمینتون و دومیدانی کشور ، قضاوت 18 داور کشوری در رشته بدمینتون و 20 داور کشوری در رشته دومیدانی که از سوی فدراسیون های مربوطه معرفی شده اند برگزار می گردد.


مدیر دانشجویی واحد بوشهر یادآور شد : تیم های شرکت کننده از روز جمعه 15/8/94 وارد بوشهر شده و روز پنج شنبه بعد از برگزاری مراسم اختتامیه این شهر را ترک می کنند.


وی ادامه داد : برنامه های فرهنگی متنوعی به غیر از مسابقات ورزشی در این دوره از برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است.


ارشادی با تأکید بر امکانات بسیار مطلوب و استاندارد سالن های ورزشی محل برگزاری مسابقات اذعان داشت : مجتمع ورزشی امیرالمؤمنین (ع) شامل 7 سالن سرپوشیده، پیست تارتان، زمین چمن، سالن بدنسازی، خوابگاه مجهز ، رختکن و حمام و....... بوده که در نوع خود در کشور بی نظیر می باشد.


روح اله ارشادی در پایان با اشاره به وضعیت مطلوب آب و هوا در شهر بوشهر خاطر نشان کرد : بحمدالله در چند روز گذشته شاهد بارش باران در بوشهر بوده ایم و این مسأله به همراه هوای ابری، فضای بسیار مناسبی را برای برگزاری مسابقات ایجاد کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته