دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 فروردين 1399 - 11:21
از طریق ویدئو کنفرانس صورت گرفت؛

رایزنی هنیه و ملادنوف درباره وضعیت فلسطین پس از شیوع کرونا

رهبر حماس و فرستاده ویژه سازمان ملل در امور غرب آسیا، از طریق ویدئو کنفرانس به بحث درباره وضعیت فلسطین، به ویژه نوار غزه در پی شیوع کرونا پرداختند.
کد خبر : 480139

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «نیکلای ملادنوف» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور غرب آسیا از طریق ویدئو کنفرانس با یکدیگر بحث و رایزنی کردند.


به نوشته وبگاه «العهد»، جنبش حماس اعلام کرد، در این تماس تصویری که روز گذشته (شنبه) انجام شد به وضعیت کنونی جهان در راستای شیوع بیماری کرونا و انعکاس آن بر وضعیت فلسطین پرداخته شد.


ملادنوف به تشریح تلاش‌های سازمان ملل، کشورهای کمک‌کننده، سازمان بهداشت جهانی و آنروا برای فراهم کردن نیازهای مرحله فعلی پرداخت و گفت، دیدارهای متعددی با تمامی طرف‌های مربوطه از جمله تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی در این باره انجام شده است.


اسماعیل هنیه هم به وضعیت کنونی فلسطینی‌ها در نوار غزه، کرانه باختری، اردوگاه‌های داخل و خارج فلسطین و پیامدهای این ویروس برای فلسطینی‌ها اشاره کرد و گفت: در این مرحله حساس باید بالاترین سطح هماهنگی و همکاری اتخاذ شود و برنامه‌های مشترکی در پیش گرفته شود.


جنبش حماس تأکید کرد، در این تماس بر ضرورت ادامه ارتباط و هماهنگی برای مقابله با خطرات فعلی تأکید شد.


اسماعیل هنیه دیروز تماسی تلفنی نیز با مقامات سازمان اطلاعات مصر برقرار و درباره آخرین تحولات با آنها رایزنی کرد.


انتهای پیام/4034


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته