دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 فروردين 1399 - 11:41

کارنامه نزولی انصاری‌فرد در سال گذشته

کریم انصاری‌فرد در سال گذشته روند نزولی داشته است.
کد خبر : 479846
کریم انصاری‌فرد نیمکت‌نشینی در ناتینگهام فارست.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کریم انصاری‌فرد در تیم السیلیه قطر عملکرد نسبتاً خوبی داشته اما او در سال گذشته سیر نزولی را طی کرد و نتوانست پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.


انصاری‌فرد از تیم سایپا تبدیل به فوتبالیست شناخته شده‌ای شد و توانست در این تیم 55 گل در 123 بازی به ثمر برساند تا راهی پرسپولیس شود اما در این تیم افت محسوسی داشت و در 31 مسابقه تنها 8 گل زد تا راهی تراکتور شود. او در سرخ‌پوشان تبریز در 28 دیدار توانست 14 گل بزند تا مورد توجه اوساسونا قرار بگیرد و لژیونر شود.


مهاجم آذری فوتبال ایران در این تیم اسپانیایی 16 بازی انجام داد اما یک بار هم موفق به گلزنی نشد تا راهی پانیونیوس یونان شود و در این تیم در 41 بازی تنها 13 گل زد اما مورد توجه المپیاکوس که از تیم‌های نامدار یونان است قرار گرفت و به این تیم پیوست.


انصاری‌فرد در 34 بازی 18 گل زد تا مورد توجه باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس قرار بگیرد اما مصدومیت ناخواسته باعث شد تا تنها 12 بازی برای این تیم فوتبال این باشگاه انجام دهد و فقط 2 گل بزند تا ناچار به بازی در لیگ ستارگان قطر که سطح پایین‌تری از لیگ انگلیس دارد شود. او در 15 بازی برای السیلیه 6 گل زده و از بهترین گلزنان این تیم که در رتبه ششم لیگ قطر قرار دارد به شمار می‌رود. بدون شک انصاری‌فرد باید بیشتر تلاش کند تا بتواند به دوران خوبی که در گذشته داشت، بازگردد.


مهاجم تیم ملی کشورمان که در تمامی رده‌های سنی بازی کرده در 81 بازی در سطح بزرگسالان تنها 26 گل زده که آمار جالبی محسوب نمی‌شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: کریم انصاریفرد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته