دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1394 - 08:00
عضو کارگروه بررسی شکست‌های تیم ملی والیبال خبر داد:

حضور سی‌چلو در تیم ملی والیبال قطعی شد/ فدراسیون به‌دنبال لوزانو

عضو کارگروه بررسی شکست‌های تیم ملی والیبال از حضور قطعی سی چلو در کادر فنی تیم ملی والیبال ایران خبر داد.
کد خبر : 47981

بعد از جلسات رییس فدراسیون والیبال با کواچ و احتمال جدایی این مربی صربستانی از تیم ملی، از سوی امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال گزینه های هدایت تیم ملی والیبال معرفی شدند که از بین این گزینه ها شانس حضور لوزانو و سی چلو در تیم ملی محتمل تر است.


بهروز عطایی کارشناس والیبال کشورمان و عضو کارگروه بررسی ناکامی تیم ملی در مسابقات جهانی ژاپن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا در خصوص گزینه های مطرح شده برای هدایت تیم ملی والیبال بیان داشت: «در بین گزینه هایی که فدراسیون برای تیم ملی درنظر گرفته است، شانس حضور سی چلو و لوزانو به مراتب بیشتر از مربیان دیگر است. آناستازی که یکی از بزرگترین مربیان والیبال دنیا است با توجه به پارامترهایی که برای حضور در یک تیم دارد، بعید است برای کار در ایران با فدراسیون به توافق برسد و همین طور برناردی که الان در لیگ ترکیه به عنوان سرمربی یک تیم بسیار قدرتمند مشغول کار است، احتمال حضور او هم در ایران تقریبا منتفی است.»


عطایی در مورد حضور سی چلو یا لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال گفت: «فدراسیون مذاکراتی را با سی چلو داشته است و حضور او در ایران تقریبا قطعی شده‌ است. البته فدراسیون به‌دنبال آن است تا بتواند لوزانو را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کند و سی‌چلو هم در کنار او در کادر فنی تیم قرار گیرد که اگر این زوج شکل بگیرد، کمک زیادی به والیبال ایران می شود. سی چلو در حال حاضر سرمربی تیم ملی قطر است و می تواند با این تیم لغو قرارداد کند و برای کار به ایران بیاید و لوزانو هم از این جهت مشکلی برای حضور در ایران ندارد.»


سرمربی تیم والیبال کاله در مورد سطح دانش مربیانی که بعد از کواچ قرار است به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شوند، افزود: «تیم ملی در شرایط کنونی نیاز به یک مربی دارد که هم به دانش روز والیبال آشنا باشد و هم تجربه کافی در مسابقات بزرگ جهانی را داشته باشد. کواچ مربی جوانی بود که تجربه کافی در رویدادهای جهانی والیبال را نداشت اما گزینه های مطرح شده مانند سی چلو و لوزانو از این لحاظ تجربه بالایی در مسابقات جهانی و المپیک دارند و در صورت صعود تیم ملی به المپیک، تجربه آنها به درد تیم ملی می خورد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته