دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

منصور قنبرزاده: استقلال آماده‌ترین تیم لیگ است/ وضع داوری باید مورد بررسی قرار گیرد

مدیرعامل نفت تهران‌گفت: امیدوارم با شکست استقلال به قهرمانی در مسابقات جام حذفی نزدیک‌تر شویم.
کد خبر : 47969

منصور قنبرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا،در خصوص حضور نفت در مرحله یک‌چهار‌م نهایی جام حذفی و مصاف با استقلال در این مرحله از مسابقات گفت: «بازی‌های جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و همه تیم‌ها به دنبال قهرمانی در این مسابقات هستند؛ به همین دلیل کار تیم ها در این رقابت‌ها مشکل است. با پیروزی مقابل پدیده برای حضور در جمع چهار تیم پایانی این رقابت‌ها باید با استقلال که آماده ترین تیم این فصل فوتبال ایران است، بازی کنیم. به طور حتم بازی سختی خواهد بود با این حال تمام سعی خودمان را می‌کینم تا مقابل استقلال به پیروزی برسیم و در نهایت قهرمان جام حذفی شویم.»


وی افزود: «بعد از بازی مقابل پدیده در جام حذفی و با توجه به بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان در مقدماتی مسابقات جام جهانی و تعطیلات 20 روزه لیگ، ما هم به مدت 3 روز به اعضای تیم استراحت دادیم و تمرینات خودمان را از یکشنبه آینده آغاز می‌کنیم.»


مدیرعامل نفت تهران در ادامه در مورد وضع داوری لیگ امسال و اشتباهات زیاد داوران در مسابقات افزود: «در بعضی از بازی‌ها اتفاقاتی می‌افتد که نتایج بازی را عوض می‌کند و سرنوشت تیم‌ها با اشتباهاتی که از سوی داور رخ می‌دهد عوض می‌شود. در دیدار نفت مقابل پدیده ما در دقیقه 90 گل زدیم که داور آن را آفساید اعلام کرد. از نظر من صحنه مشکوکی بود که البته کارشناسان داوری باید در موردش نظر بدهند. در چند روز اخیر مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ، طی مصاحبه ای اعلام کرد که از وضعیت داوری در مسابقات راضی نیست و زمانی که بالاترین مقام سازمان لیگ این صحبت را مطرح می‌کند، باید در این مورد جست‌وجو و بررسی کرد. کمیته داوران هم باید نظارت بیشتری بر عملکرد داوران داشته باشند.»


قنبرزاده در خصوص تقویت نفت در نقل وانتقالات نیم فصل لیگ برتر نیز گفت: «اعضای کادر فنی هیچ درخواستی در مورد اضافه شدن بازیکن در نقل وانتقالات نیم فصل با ما ارائه ندادند. نفت در ابتدای لیگ نتایج ضعیفی کسب کرد، اما در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشت و هم در جام حذفی و هم در بازی‌های لیگ نتایج راضی‌کننده‌ای گرفته است که امیدوارم با ادامه این روند در نیم‌فصل دوم مسابقات به جایگاه واقعی خودمان در لیگ برسیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته