دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 فروردين 1399 - 17:39

تعطیلی مراکز تجاری و پاساژهای تهران تا ١٥ فروردین

فرماندار تهران با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: مراکز تجاری، بازارها و پاساژها که موجب تراکم جمعیتی می‌شود تا ۱۵ فروردین تعطیل است.
کد خبر : 479687

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، عیسی فرهادی، فرماندار تهران با بیان اینکه مراکز تجاری، بازارها و پاساژها که موجب تراکم جمعیتی می‌شود تا ۱۵ فروردین تعطیل است، گفت: فقط مراکز ضروری از جمله توزیع دارو، مواد غذایی، نانوایی‌ها و میادین تره بار و سایر اقلام مورد نیاز و ضروری روزمره مردم باز است.


وی ادامه داد: بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ماندن در خانه است، شهروندان حتی‌الامکان از خانه خارج نشوند.


فرماندار تهران از تلاش کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و همچنین نیروهای مسلح که در بحث درمان، آماده سازی نقاهتگاه‌ها و ضدعفحونی کردن اماکن وارد عمل شده‌اند قدردانی کرد.


فرهادی در خصوص میزان مسافرت‌های نوروزی نیز  گفت: براساس گزارش‌ها سفرهای نوروز نسبت به سال گذشته 60 درصد کاهش داشته و این جای تشکر و سپاسگزاری از مردم را دارد.


 براساس یافته‌های آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، یک‌هزار و ٧٦٢ مورد جدید ابتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ٢٤ هزار و ٨١١ نفر رسید.


تاکنون هشت هزارو ٩١٣ نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 بهبود یافته و ترخیص شده‌اند و این روند روز به روز در حال افزایش است.


در طول 24 ساعت گذشته، 122 نفر جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان این بیماری در کشور به یکهزارو ٩٣٤ نفر رسید.


تا صبح امروز بیش از 41 میلیون نفر در غربالگری کرونا و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا مشارکت کرد‌اند.


توصیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه مشارکت مردم برای شرکت در تست غربالگری ویروس کرونا از طریق سامانه salamat.gov.ir است.


منبع:ایرنا


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته