دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 فروردين 1399 - 17:32
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد؛

اعزام 70 نفر نیروی امدادی به مناطق سیل زده استان کرمان/ سیل‌زدگان در بحث امدادرسانی و توزیع اقلام مورد نیاز صبور باشند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اعزام 70 نفر نیروی امدادی به مناطق سیل زده استان خبر داد.
کد خبر : 479555
download (1).jpg

رضا فلاح در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به بارندگی‌های شدید و سیل آسا در مناطق جنوبی استان کرمان بیان کرد: ۷۰ نفر از نیروهای امدادی این جمعیت به همراه ۲۰ دستگاه خودرو به مناطق سیل‌زده جنوب استان اعزام شدند. 


وی با اشاره به اینکه شهرستان های کهنوج، رودبار و ریگان بیشترین آسیب را از سیل دیده‌اند، افزود: تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر در تمام مناطق سیل‌زده در حال بررسی میزان سیل و نحوه امدادرسانی و کمک هستند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان  با بیان اینکه در شهرستان روبار جنوب ۳۶۰ چادر امدادی، ۲ هزار پتو و ۷۵۰ رول موکت در حال توزیع شدن است، گفت: بیشترین خسارات سیل استان کرمان مربوط به شهرستان رودبار جنوب است اما در  قلعه‌گنج، کهنوج و ریگان هم بارندگی‌های شدید و سیل‌آسا را شاهد بودیم.


فلاح در خاتمه گفت: از مردم می خواهیم کمی در بحث امدادرسانی و توزیع اقلام مورد نیاز صبور باشند و همانگونه که تاکنون با ما همراهی کرده اند، این همکاری در توزیع اقلام امدادی نیز ادامه داشته باشد همچنین مردم به شایعات شبکه‌های مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از رسانه‌های رسمی دریافت کنند.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته