دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 فروردين 1399 - 16:20
ضیائیان خبر داد؛

خروج سامانه بارشی از روز چهارشنبه/ سامانه جدید روز جمعه به کشور وارد می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: فعالیت سامانه بارشی که دیروز و امروز بر شدت آن افزوده شده بود روز چهارشنبه از کشور خارج خواهد شد.
کد خبر : 479547
741452_414.jpg

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با وضعیت بارش‌ها در کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روز گذشته به شدت فعالیت آن افزوده شده بود امروز نیز همچنان در نیمه شرقی کشور به‌ویژه در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، غرب خراسان شمالی و شرق سمنان و گلستان و مازندران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


وی ادامه داد: بارش‌ها در روز آینده (سه‌شنبه پنجم فروردین‌ماه) در شمال خراسان جنوبی، خراسان رضوی، شرق استان یزد، غرب استان مازندران و گلستان همچنان تداوم داشته ولی از شدت بارش‌ها در مقایسه با امروز کاسته خواهد شد.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان این‌که این سامانه بارشی در روز چهارشنبه از کشور خارج خواهد شد، گفت: در روز چهارشنبه بارش‌های خفیف در استان‌هایی همچون کرمانشاه، کردستان و خراسان رضوی قابل پیش‌بینی است.


ضیائیان همچنین از ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه خبر داد و افزود: این سامانه از روز جمعه از سمت غرب و شمال غرب وارد کشور خواهد شد و بارش‌های خفیفی برای این مناطق قابل پیش‌بینی است.


وی تصریح کرد: این سامانه در روز شنبه قوت گرفته و بر شدت بارش‌های آن افزوده خواهد شد.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ارتباط با وضعیت هوای تهران نیز گفت: برای تهران امروز به جز بارش‌های خفیف و همچنین بارش‌های احتمالی در ارتفاعات، پدیده آب و هوایی دیگری پیش‌بینی نمی‌شود.


انتهای پیام/ 4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته