دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 فروردين 1399 - 10:12
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران:

آتش‌نشانی در ایام عید هم مشغول خدمت به مردم است/ مبارزه با کرونا وظیفه ملی همه ماست

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: برای عبور از شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا همه هم‌وطنان باید وارد عمل شده و وظیفه ملی و مسئولیت اجتماعی خود را به انجام برسانند و با رعایت بهداشت و ماندن در خانه به پیشگیری از شیوع این بیماری کمک کنند
کد خبر : 479228
1398122922330315119952454.jpg

مهدی داوری در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در خصوص مأموریت تعریف‌شده برای سازمان آتش‌نشانی تهران برای ضدعفونی معابر شهری در ایام عید گفت: امسال سال متفاوتی است و عید به معنای تعطیلی نبوده و این سازمان در تمام ایام عید با تمام توان فعالیت خواهد کرد.


وی افزود: در حال حاضر به‌جز معابر شهری با به‌کارگیری بیش از 250 نفر مکان‌های عمومی مثل جایگاه‌های مصرف سوخت، پایانه‌های تاکسیرانی، خطوط بی.آر. تی و ایستگاه‌های اتوبوس و سامانسراها و بسیاری نقاط دیگر را ضدعفونی می‌کنیم و در ایام عید هم با همین توان این فعالیت را ادامه خواهیم داد.


 شرایط به وجود آمده را بسیار خاص توصیف کرد و گفت: وزارت بهداشت تمام توصیه‌های لازم را انجام داده است اما آنچه را که من می‌توانم بگویم این است که برای عبور از شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا حضور و فعالیت چند ارگان و یا نهاد خاص کافی به نظر نمی‌رسد و همه هم‌وطنان باید وارد عمل شده و وظیفه ملی و مسئولیت اجتماعی خود را به انجام برسانند و با رعایت بهداشت و ماندن در خانه به پیشگیری از شیوع این بیماری کمک کنند.


انتهای پیام/4145


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا مهدی داوری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته