دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1394 - 23:31

جنبش انصارالله: مقابله با ایران، تنها بهانه‌ای برای حمله عربستان به یمن بود

رئیس کمیته عالی انقلابی انصارالله یمن تاکید کرد که برخلاف ادعای ائتلاف متجاوز به رهبری عربستان که می‌گوید هدف از حمله به یمن مقابله با توسعه‌طلبی ایران است، در واقع آن‌ها به‌دنبال هدف قرار دادن کشورمان درچارچوب طرح‌های رژیم صهیونیستی هستند.
کد خبر : 47922

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری «العالم»، «محمد علی حوثی» امروز در مراسم امضای میثاق شرف ملی به‌وسیله احزاب سیاسی مخالف حمله به یمن گفت: امروزه نقاب از چهره‌ها افتاده است و تبلیغات گمراه کننده دشمن خنثی شده است. اظهارات مقام‌های اسرائیل واقعیت را برملا کرد.


وی ادامه داد: صهیونیست‌ها می‌گویند خطر موجود در «باب المندب» از خطر هسته‌ای ایران بزرگ تر است. در واقع ائتلاف متجاوز سعودی با این تبلیغات گمراه کننده می‌خواستند جهانیان متوجه نشوند که هدف‌شان از حمله به یمن خدمت رسانی به اسرائیل است.


«حوثی» خاطرنشان کرد: اظهارات اخیر صهیونیست‌ها نقاب از چهره خطری که یمن را تهدید می کند، برداشت و نشان داد توطئه‌های صهیونیستی آمریکایی به‌وسیله اعراب برای به غارت بردن ثروت ملت یمن در جریان است.


وی اظهار کرد: ادعای کشورهای متجاوز به یمن درباره بازگرداندن دولت قانونی به این کشور حبابی بیش نبود و همگان به چشم خود دیدند و با گوش خود شنیدند که طرح توطئه‌آمیز برای تجزیه یمن و متلاشی کردن تاروپود اجتماعی آن در جریان است.


«محمد علی حوثی» بر لزوم حفظ همبستگی و وحدت و برادری در میان ملت یمن برای رویارویی با تجاوزگران خارجی که کشتار کودکان و زنان و پیران و از بین بردن تاسیسات زیربنایی یمن را هدف خود قرار داده اند، تاکید کرد.


وی ابراز داشت: ملت یمن ایستادگی و همبستگی داخلی خود را به اثبات رسانده است که در واقع ثمره تلاش‌های احزاب سیاسی مخالف تجاوز به‌شمار می‌رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته