دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مجید صالح: هدف استقلال قهرمانی در جام حذفی است/ بازی سختی مقابل نفت داریم

مربی تیم استقلال تهران گفت: «بازی سختی را مقابل تیم منسجم و قوی فولاد داشتیم و نحوه بازی این تیم با جایگاهش در جدول همخوانی ندارد.»
کد خبر : 47892

مجید صالح در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص بازی روز گذشته این تیم مقابل فولاد بیان داشت:« هر بازی در جام حذفی برای ما یک فینال تلقی می شود، چون بازی ها به صورت تک حذفی است و اگر نتیجه نگیریم، فرصت برگشتی نداریم. در بازی مقابل فولاد هم تیم ما بسیار خوب بازی کرد و در هفته های اخیر روی ضربات ایستگاهی تمرینات زیادی انجام دادیم و خوشبختانه روی همین ضربات به دو گل رسیدیم. فولاد تیم بسیار خوب و منسجمی است و اصلا نحوه بازی این تیم با جایگاهش در لیگ همخوانی ندارد. فولاد در نیم فصل دوم به جایگاه واقعی خودش در لیگ می رسد و نباید به جایگاه فعلی این تیم در جدول توجه کرد.»


وی در مورد بازی مرحله بعد استقلال در جام حذفی مقابل نفت تهران گفت:« در مرحله بعد مقابل نفت بازی به مراتب سخت‌تری از بازی روز گذشته داریم. در لیگ با نفت بازی داشتیم و به سختی توانستیم این تیم را شکست دهیم. نفت تیم منسجم و باکیفیتی است که در جام حذفی هم نتایج خوبی کسب می کند و امسال هم یکی از گزینه های قهرمانی است.»


با توجه به صعود استقلال به مرحله بعد جام حذفی و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر، مربی این تیم در خصوص وضعیت استقلال در ادامه راه افزود:« جام حذفی جایی است که همه تیم ها به دنبال قهرمانی در این مسابقات هستند و باید جلوی همه تیم ها با قدرت بازی کنیم تا به فینال برسیم. هدف ما در جام حذفی قهرمانی است و امیدوارم به این هدف دست یابیم. در لیگ برتر هم استقلال صدرنشین است و حفظ این عنوان برای ما سخت و مهم است و در تلاش هستیم تا به صدرنشینی خودمان در لیگ ادامه دهیم.»


صالح در خصوص وضعیت کرار هافبک عراقی این تیم یادآور شد:« ماجرای کرار ربطی به من پیدا نمی کند و سرمربی تیم و مدیریت باشگاه باید در مورد این بازیکن تصمیم گیری کنند و امیدوارم هر چه سریعتر این مسائل ختم به خیر شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته