دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1394 - 15:38
در واحد کرمانشاه انجام شد؛

معارفه مسوول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان کرمانشاه

آیین تجلیل از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی در مسوولیت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان کرمانشاه و معارفه مسوول جدید این دفتر، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل الله وردی در تالار علامه امینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر : 47856

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه دراین آیین با گرامی داشت روز 13 آبان گفت:«از ویژگی های استبداد و استکبار بحث زور و بی منطقی آنها است.اگر به عنوان جامعه ی دانشگاهی بخواهیم وظیفه ای داشته باشیم و آن را سرلوحه ی خود قرار دهیم مقابله با این ادبیات و رویکرد می تواند بهترین ملاک باشد. مبارزه با استکبار و ظلم و زور تقویت دانش اقتصادی ،نظامی،فرهنگی و اجتماعی است که منجر به قدرت و اقتدار می شود .امید با کمک هم بتوانیم این رویکرد را تقویت کنیم و در این راستا بیش از گذشته تلاش کنیم.»


دکتر نوذر قنبری افزود:«مجموعه ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با کمک دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه این آمادگی را دارد که طبق منویات مقام معظم رهبری حرکت کند. همگی ما وظیفه داریم در سالی که همدلی و هم زبانی نام گذاری شده است تلاش کنیم تا به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران برسیم و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی که با مشورت دهی ،تلاش های شبانه روزی و همکاری های بی دریغ خود یار دانشگاهیان استان بودند قدردانی می کنم وبه مسول جدید این دفتر حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل الله وردی تبریک و خوش آمد عرض می کنم.»


در ادامه مسوول استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت :«بدون شک حضور نهاد رهبری در دانشگاه به معنی حضور تفکرات روحانیت در دانشگاه است. در شرایط امروز که فرهنگ و ملیت اسلامی ایران مورد هجوم دشمنان است مسایل فرهنگی می تواند بستر مناسبی در جهت پیشبرد اهداف فراهم کند که آن هم در گرو فرهنگ اسلامی است.»


حجت الاسلام و المسلمین پور رضا مدیردفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور نیز در این آیین تکریم و معارفه گفت:«13 آبان با سه مناسبت تقارن دارد که مهترینِ آن نقش استکبار جهانی است.شعار مرگ بر آمریکای 13 آبان را نباید فراموش کنیم. کسی که با تاریخ همراه نشود همواره کودک خواهد ماند. کشور ما دارای بنیه ی علمی است و ما با بصیرت و توانایی که می تواند در کشور نقش سازنده داشته باشد سر افراز هستیم و می توانیم آینده ی روشنی داشته باشیم. پرچم ما دارای هویت است و دشمنان ما از این هویت می ترسند چرا که این پرچم می تواند اقوام بسیاری را کنار هم نگه دارد. وظیفه ی نهاد رهبری، استادان و دانشجویان پاس داشتن این هویت است و اینکه دشمن را خوب بشناسند زیرا علم با بصیرت است که می تواند بشریت گرفتار را نجات دهد.»


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این مراسم حجت‌الاسلام ابوالفضل الله‌وردی به‌ عنوان مسوول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد استان کرمانشاه معرفی شد و از زحمات حجت‌الاسلام مهدی قدرتی مسوول سابق این نهاد تقدیر به‌ عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته