دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1394 - 13:57

بازدید مدیر کل امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد قم

کیوان خاتمی مدیر کل امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم بازدید کرد.
کد خبر : 47843

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در دیدار مدیر کل امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی از این واحد، درباره شرایط متفاوت واحدها گفت: با توجه به اینکه شرایط فرهنگی و اقتصادی در واحدها برای استقرار آنها در شهرهای مختلف و بافت فرهنگی استان‌ها متفاوت است، بنابراین تصمیمات مدیریتی در واحدها متناسب با شرایط خاصی است که این امر نیازمند مساعدت و همیاری مدیریت در سازمان مرکزی دانشگاه خواهد بود که این امر با مدیریت مدبرانه دکتر میرزاده در حال تحقق است.


دکتر محمدسالار کسرایی درباره اصل شفاف‌سازی در حوزه امور مالی افزود: در طول یک سال گذشته تمام تلاش خود را برای ایجاد شفاف سازی و روان‌سازی در امور مالی واحد به کمک سایر همکاران انجام داده ایم که این امر با توانمندسازی کارکنان آن حوزه خوهد بود.


دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی قم خواستار مساعدت سازمان مرکزی دانشگاه درباره اختصاص و پرداخت مطالبات برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام واحد قم از قبیل بیمارستان 110 تختخوابی ،دانشکده‌های پزشکی ،پرستاری، مامایی و علوم پایه در مجتمع دانشگاهی پردیسان شد.


مدیر کل امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با ابراز خرسندی از حضور در واحد قم و شهر کریمه اهل بیت (س) اظهار کرد: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی تفویض اختیار امور اجرایی به مراکز استان دانشگاهی است.


مهندس کیوان خاتمی درباره لزوم توجه به نظرات واحد های دانشگاهی گفت:با استفاده از نظرات مدیران واحدهای دانشگاهی برای تشخیص شرایط بومی هر واحد از سوی مدیران هر استان ،برنامه ریزی در سطح کلان با عینیت بیشتری انجام می‌شود و عدم اتکای صرف به شهریه دانشجویان باید از اولویت‌های برنامه‌های مدیران واحدها قرار گیرد.


وی گفت:با توجه به تاکید ریاست عالی دانشگاه زمان آزمون و خطا در دانشگاه گذشته است و امور باید با مشورت انجام شود.


مدیر کل امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی با بازدید از واحد قم در گارگاه مدیریت مالی ویژه مدیران کل امور مالی واحدها شرکت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته