دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جعفر کاشانی: کمیته داوران باید مورد سوال قرار بگیرند/ محرومیت داور دردی از پرسپولیس دوا نمی کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقات داوری که در این فصل برای پرسپولیس رخ داد، شبهه برانگیز است و باید بررسی شود.
کد خبر : 47842

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص بازی روز گذشته پرسپولیس در مقابل ذوب آهن در جام حذفی بیان داشت:« بچه ها دیروز بازی خوبی انجام دادند و نهایت تلاش خودشان را کردند تا با برد اصفهان را ترک کنند، اما متاسفانه روی اشتباه داور در صحنه ای که اصلا توپ به دست دروازه بان ما نخورد، پرسپولیس ده نفره شد و شیرازه تیم از هم پاشید.البته بازیکنان ما هم باید دقت بیشتری در ضربات آخر انجام می دادند و اگر توپ عالیشاه گل می شد، دیگر حرف و حدیثی باقی نمی ماند.»


کاشانی در خصوص اتفاقات داوری بازی پرسپولیس و ذوب آهن گفت:« اتفاقاتی که در این فصل از سمت داوری برای پرسپولیس می افتد شبهه برانگیز است. مگر می شود داور، آن صحنه که کاملا مشخص بود توپ به دست بازیکن نخورده را نبیند و در یک حرکت سریع دروازه بان تیم را اخراج کند. این اتفاق در این فصل برای بار اول نیفتاد و در بازی های قبل هم شاهد قضاوت نادرست علیه پرسپولیس بودیم. از نظر من نه داور، بلکه کل هیات سرپرستی داوران باید مورد سوال قرار بگیرند.»


وی ادامه داد:« بعد بازی فیلم بازی را نگاه می کنند و نهایت داور مسابقه را چند جلسه محروم می کنند، محرومیت داوری گرهی از کار پرسپولیس باز نمی کند. با محرومیت داور به سوالات هواداران پرسپولیس پاسخ داده نمی شود. در این مسئله باید فکر اساسی کرد.»


عضو هیت مدیره پرسپولیس در خصوص وضعیت برانکو در پرسپولیس اظهار داشت:« برانکو مربی با دانشی است که فوتبال را خوب می فهمد و درک درستی از بازیکنان دارد. خیلی ها به دنبال آن هستند تا برانکو از ایران برود، اما ما تمام سعی خودمان را برای ادامه کار او در پرسپولیس می کنیم. اگر به روند پرسپولیس از ابتدای فصل تا الان دقت کنیم متوجه می شویم که چه تغییراتی در شکل بازی بچه ها صورت گرفت و این روند هم روز به روز بهتر می شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته