دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1398 - 18:07
شهردار منطقه یک تهران:

جمع‌آوری بساط‌گستران در میدان تجریش با جدیت انجام می‌شود

شهردار منطقه یک تهران گفت: جمع آوری بساط گستران تجریش، با هدف برقراری امنیت و انضباط اجتماعی و مقابله با شیوع بیماری کرونا با جدیت اجرا می‌شود.
کد خبر : 478133
10410911_725.jpeg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شهرداری منطقه یک تهران، سید حمید موسوی در ارتباط با جمع‌‌آوری بساط‌گستران در منطقه یک شهرداری تهران عنوان کرد: طرح ضربتی جمع‌آوری بساط‌گستران از ابتدای تیرماه سال جاری با همکاری نیروهای شهربان و انضباط شهری، نیروی انتظامی و اجرائیات این منطقه بدون وقفه و به‌صورت مستمر تاکنون اجرا شده است.


وی افزود: استقرار مستمر نیروهای انتظامی در میدان تجریش، افزایش تعداد نیروهای شهربان ، رصد انبار کالاهای بساط‌گستران در محدوده بازار تجریش و پلمپ آنها از مهمترین اقدامات اجرایی در راستای ساماندهی بساط گستران از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بوده است که به‌صورت یک فرآیند مستمر اعمال می‌شود.


شهردار منطقه یک تهران خاطرنشان کرد : در همین راستا خودروهای اغذیه فروشان سیار نیز در این محدود به‌علت عدم رعایت بهداشت و توزیع نامناسب مواد غذایی و شیوع بیماری کرونا جمع‌آوری شدند.


موسوی افزود : برای حفظ و آرامش شهر در روزهای پایانی سال با جدیت عمل خواهیم کرد و در کنار سایر ارگان‌ها هر تدبیر لازمی را اتخاذ و اجرا می‌‌کنیم تا از وقوع مشکلات و معضلات شهری به واسطه بی‌انضباطی‌ها جلوگیری کنیم.


وی  با اشاره به  استمرار ضدعفونی اماکن عمومی، معابر و...  با همکاری سایر نهادها  از شهروندان خواست با توجه به شیوع بیماری کرونا از خریدهای غیر ضرور به خصوص از بساط‌گستران خودداری کنند و موارد اینچنینی را به سامانه 137 اطلاع دهند و با هدف حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان به کمپین #درخانه بمانیم بپیوندند.


انتهای پیام/ 4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته