لزوم نگاه ویژه به محتوای تبلیغات رسانهای در شرایط شیوع ویروس کرونا
نصیر دهقان در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: این روزها بهصورت جسته و گریخته در برخی از رسانهها شاهد تبلیغات گسترده در زمینه انواع حراجها و تخفیفهای مختلف برای تشویق مردم به خرید کالاهای غیرضروری در شرایط جدی اخیر هستیم.
وی افزود: برخی از تبلیغات رسانهای میتواند موجب ازدحام و تجمع افراد در مراکز خرید شود که با کلیه دستورالعملها، توصیهها و مراقبتهای بهداشتی اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تضاد است.
عضو مرکز تحقیقات طب پیشگیری و سلامت جمعیت دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه مسئولان رسانههای تصویری و آنلاین باید با تولید محتواهای مورد نیاز و مهارتافزایی اقشار جامعه در راستای بهداشت فردی گام بردارند، خاطرنشان کرد: رسانهها باید با تشویق بیشتر مردم به انجام فعالیتهای هدفمند خانوادگی، چرایی لزوم ماندن افراد در خانه و تاثیر شگرف آن در عدم تخریب زنجیره انتقال کرونا، کوشا باشند تا بتوانیم با همافزایی و مشارکت جمعی در مسیر شکست کرونا موفق شویم.
انتهای پیام/۴۱۱۸/
انتهای پیام/