دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1394 - 17:15

رئیس واحد قم: بدون استفاده از خرد جمعی هرگز نمی‌توان در اداره دانشگاه موفق بود

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم درباره استفاده از نظرات دانشجویان در حل مشکلات دانشگاه گفت: بدون استفاده از خرد جمعی هرگز نمی توان در اداره دانشگاه موفق بود.
کد خبر : 47773

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدسالار کسرایی در نشست با انجمن‌های علمی دانشجویی که در ادامه سلسله نشست‌های چهره به چهره ریاست دانشگاه با دانشجویان بود، ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد برگزاری جلساتی بیشتر در این نوع باشد. چون معتقد است برگزاری این چنین جلساتی می تواند هیأت رییسه را در بالا بردن سطح رضایت‌مندی دانشجویان یاری کند.
کسرایی افزود: همیشه به این موضوع اعتقاد داشته ایم که بدون استفاده از خرد جمعی هرگز نمی توان در اداره دانشگاه موفق بود پس به همین خاطر از شما دانشجویان به عنوان قشر روشن فکر جامعه و قشری که از پتانسیل قوی بهره مند است می خواهم در تصمیم گیری های کلان دخالت کرده و مسئولین را برای بهبود شرایط یاری دهید.
دبیر هیات امناء استان قم با توجه به برخی از اقدامات انجام شده در مدت تصدی مسئولیت خود، گفت: تمام انرژی خود را بر اساس توسعه کیفی این واحد دانشگاهی به کار گرفته ام به طوری که در این مدت یک سال،بیش از 70 رشته در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا به آمار رشته های موجود دانشگاه اضافه شده است و سعی کرده ایم در این مقاطع بهترین شرایط را از بعد رفاهی، آموزشی و پژوهشی برای دانشجویان مخاطب فراهم کنیم.


کسرایی: دانشگاه از طرح‌ها وایده های علمی دانشجویان حمایت میکند و در همین راستا بودجه مخصوصی برای این منظور در اجرای این طرح ها قابل اختصاص است و در امور دانشگاه هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد

وی تأکید کرد: نگاه ما به دانشجو یک نگاه مادی نیست. به همین خاطر سعی می کنیم بهترین شرایط را برای تحصیل فرزندان این مرز و بوم فراهم کنیم چون اعتقاد داریم، دانشگاه مهم است زیرا مرکز تغییر و تحول و محل دانایی است و باید برای آن هزینه شود و اگر برای دانایی هزینه نکنیم در آینده مجبور به هزینه کرد بسیار زیادی برای نادانی هستیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم درباره مشارکت دانشجویان در طرح‌های پژوهشی گفت: دانشگاه از طرح‌ها وایده های علمی دانشجویان حمایت میکند و در همین راستا بودجه مخصوصی برای این منظور در اجرای این طرح ها قابل اختصاص است و در امور دانشگاه هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد.
وی گفت: تمام مواردی که در این جلسه از طرف شما دانشجویان مطرح شد مطمئن باشید حتماً پیگیری خواهد شد و شما انشاءالله به زودی شاهد نتیجه خواهید بود. اما از شما دانشجویان انتظار داریم ایده‌ها و نظرات خود را برای بهبود شرایط ارایه کنید تا مسئولان دانشگاه بهتر از قبل بتوانند به هدف اصلی خود که جلب رضایت کامل مخاطبان هستند، برسند.


در پایان نشست که با حضور معاونان، روسای دانشکده‌ها و مدیران گروه‌های آموزشی تشکیل شد، معاونان علوم پزشکی، دانشجویی فرهنگی و پژوهش و فناوری باتفاق رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم با حضور در جایگاه به سوالات نمایندگان دانشجویان پاسخ دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته