دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1394 - 17:19

نخستین استارتاپ اسپارک استان مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار می‌شود

نخستین استارتاپ اسپارک استان مازندران روز یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری خواهد شد.
کد خبر : 47761

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر مرکز رشد فناوری اطلاعات در صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با توجه به برگزاری استارتاپ اسپارک، هدف از برگزاری این رویداد را نزدیک کردن کارآفرینان موفق در حوزه فناوری اطلاعات کشور با استعدادهای بومی در راستای شناسائی ظرفیت‌ها و معرفی کارآفرینان عنوان کرد.


علی محمدزاده گفت: این برنامه در راستای تحقق ظرفیت‌ها در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان و ایفای نقش متخصصان و استعداد‌ها در راستای ایجاد اشتغال و توسعه کارآفرینی در سطح استان است.


وی افزود: در این جلسه ناصر غانم‌زاده مربی و مشاور کارآفرینی سخنرانی خواهد کرد و همایش با بحث و گفتگو با کارآفرینان مطرح حوزه فناوری اطلاعات کشور و استان ادامه خواهد یافت.


محمدزاده برگزاری پرسش و پاسخ و نیز شبکه‌سازی را بخشی از برنامه‌های این همایش عنوان کرد و ادامه داد: که شرکت کنندگان با میهمانان و متخصصان و کارآفرینان در این رویداد گفتگو و بر اساس تجربه و تخصص گروه‌های کاری و تخصصی خود را تشکیل می‌دهند.


این رویداد را فرصت خوبی برای استفاده از دانش و تجربیات دانست و افزود: بر اساس برنامه هر ماه با یک کارآفرین و یک سمینار آموزشی این رویداد برگزار خواهد شد.


مدیر مرکز رشد فناوری اطلاعات در صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری افزود: همه دانشمندان، استادان، نخبگان، دانشجویان، فعالان حوزه فناوری اطلاعات وارتباطات و علاقه‌مندان می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.


این رویداد که با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران و سازمان اطلاعات و آمار شهرداری مرکز استان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در رویداد می‌توانند به آدرس http: //irstartups. com/spark مراجعه و ثبت‌نام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته