دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«کُلاژهای نقاش» به زیر پله آپارتمان می‌رود

تازه‌ترین آثار هنری بهرام دبیری، نقاش معاصر در زیر پله مجموعه فرهنگی و هنری آپارتمان رونمایی می‌شود.
کد خبر : 47743

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از مشاور رسانه‌ای مجموعه فرهنگی و هنری آپارتمان، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و طی روال ماه‌های گذشته در مجموعه آپارتمان، قرار است از تاریخ 23 آبان ماه سال جاری، هفته رویدادِ هنری بهرام دبیری، در زیر پله این مجموعه به مدت یک هفته برگزار شود.


این آثاری که قرار است برای عموم به نمایش گذاشته شود، دریافت ذهنی این هنرمند از محیط پیرامون خود بوده و فرصتی است تا مخاطبان بتوانند، آثار بهرام دبیری را خارج از چارچوب‌های رایج هنری، به تماشا بنشینند.


لازم به ذکر است که این برنامه به هیچ وجه نمایشگاهی از تابلوهای نقاشی این نقاش محسوب نمی‌شود و صرفاً فرصتی است تا کارهای غیر معمول این هنرمند به تصویر کشیده شود.


بهرام دبیری از نقاشان معاصر است که در سال‌های آغاز دانشجویی تحت تاثیر این هنر قرار گرفت و با استادانی چون هانیبال الخاص، بهجت صدر، پرویز تناولی و روئین پاکباز کار کرد و امروز یکی از چهره‌های مهم در عرصه هنرهای تجسمی است.


هفته رویداد هنری بهرام دبیری ار 23 آبان ماه سال جاری تا 30 آبان در مجموعه فرهنگی و هنری آپارتمان برگزار می‌شود.


مجموعه فرهنگی و هنری آپارتمان، مکانی است واقع در خیابان ایرانشهر به مدیریت پگاه آهنگرانی و سجاد افشاریان که برنامه‌های متفاوت و جذابی مثل جلسات و نقد و بررسی و هفته‌های فیلم، موسیقی و کتاب و همچنین نمایشگاه‌های آثار تجسمی و ... در آنجا برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته