دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1398 - 09:07

لغو فوری دیدار منچسترسیتی با آرسنال/ توپچی‌ها قرنطینه شدند

دیدار منچسترسیتی با آرسنال به خاطر احتمال ابتلای بازیکنان آرسنال به ویروس کرونا لغو شد.
کد خبر : 477383
ed905bebbd1a9fb80ffb1259467d8319.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تعدادی از بازیکنان آرسنال ماه گذشته پس از شکست مقابل المپیاکوس یونان با مالک این باشگاه دیدار کردند و این موضوع باعث شده تا دیدار معوقه توپچی‌ها با منچسترسیتی در چارچوب لیگ برتر انگلیس به تعویق بیفتد.


این اقدام پیشگیرانه پس از آن رخ داد که آزمایش «اووانژلوس ماریناکیس» مالک باشگاه المپیاکوس مثبت اعلام شد. دیدار دو تیم روز 8 اسفند 98 مطابق با 27 فوریه 2020 برگزار شد و باشگاه آرسنال با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما به شدت دستورالعمل‌های دولت را دنبال و توصیه می‌کنیم هر کسی که با شخص مبتلا به ویروس تماس نزدیک داشته باشد، باید از آخرین باری که با آنها تماس گرفته شده بود به مدت 14 روز در خانه بماند.»


باشگاه آرسنال یا صدور این بیانیه مهر تأییدی بر قرنطینه 14 روزه بازیکنان تیمش زد و سازمان لیگ برتر انگلیس هم در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد: «به دنبال توصیه‌های پزشکی، دیدار با آرسنال و منچسترسیتی برای جلوگیری از هراس‌افکنی  به تعویق می‌افتد تا بازیکنان آرسنال به‌طور کامل مورد معاینه قرار بگیرند. این موضوع «شامل ماریناکیس» مالک باشگاه ناتینگهام فارست نیز می‌شود و وی باید مورد معاینات پزشکی قرار بگیرد چون مشکوک به این ویروس است. باید به دقت خطر ویروس کرونا بررسی شد تا لطمه‌ای به مسابقات لیگ وارد نشود. سازمان فوتبال انگلیس تأکید می‌کند که هیچ برنامه فوری برای به تعویق انداختن بازی‌های بعدی وجود ندارد.»


با اعلام این خبر از سوی سازمان لیگ فوتبال انگلیس دیدار بعدی آرسنال که شنبه هفته آینده در خانه برایتون برگزار می‌شود لغو نشده است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته