دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 فروردين 1399 - 13:20
حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفتگو با آنا:

بهبود وضعیت معیشت مردم از نان شب برای مجلس یازدهم واجب‌تر است

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: بهبود وضعیت معیشت مردم باید اولویت اصلی مجلس آینده باشد و از نان شب هم واجب‌تر است.
کد خبر : 477344
2332637.jpg

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: متأسفانه دولت در رسیدگی به وضعیت معیشت طبقه ضعیف جامعه به خوبی عمل نکرده است؛ لذا مسیر پیش روی مجلس یازدهم، مسیری سخت و دشوار است؛ چون هم باید دولت دوازدهم را در مدت باقی‌مانده از عمرش به ریل اصلی بازگرداند و هم طرح‌هایی را تنظیم و به تصویب برساند که کمک حال اقتصاد کشور باشد.


وی افزود: بهبود وضعیت معیشت مردم باید اولویت اصلی مجلس یازدهم باشد و از نان شب هم برای نمایندگان مجلس آینده واجب‌تر است.


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: معیشت مردم با کمک نقدی بهبود پیدا نمی‌کند، بلکه باید کاری کرد تا درآمدهای مردم افزایش یابد و این افزایش درآمد ثابت بماند و نیز باید اقداماتی را در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان انجام داد.


ابراهیمی با بیان اینکه یکی دیگر از وظایف سنگین مجلس یازدهم تقویت نقش نظارتی در راستای مقابله با فساد است، یادآور شد: گرانی‌هایی که به خاطر احتکار و سوءمدیریت‌ها به وجود آمده، ناشی از فساد اقتصادی و نبود شفافیت است، البته قوه قضائیه در دوران ریاست آیت‌الله رئیسی اقدامات خوبی در مقابله با فساد انجام داده که مجلس یازدهم باید به قوه قضائیه در راستای ایجاد شفافیت و مبارزه با فساد کمک کند.


وی گفت: مجلس آینده با شعار بهبود وضعیت اقتصادی روی کار آمده؛ لذا ضروری است توجه جدی به تولید داخل داشته باشد؛ زیرا اگر تولید رونق نداشته باشد، اقتصاد، پیشرفت نخواهد کرد.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته