دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 فروردين 1399 - 13:00
رئوفیان در گفتگو با آنا:

قوای سه‌گانه با عمل به سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب چشم‌انداز خوبی را برای کشور رقم بزنند

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: قوای سه‌گانه موظف هستند به سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنند تا چشم‌انداز خوب و قابل قبولی را برای کشور رقم بزنند.
کد خبر : 477335
d36045a6-a4fb-4faa-b811-287b4af3a015.jpeg

ابوالقاسم رئوفیان در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: عدم همکاری، تفاهم و همدلی میان قوای سه‌گانه و نیز عدم وجود عزم ملی در راستای ریشه‌کن کردن فقر مادی و فقر اقتصادی که امروز بیشترین فشار بر طبقه مستضعف و حقوق‌بگیر جامعه ناشی از ضعف این دو است، در سال 99 شرایط اقتصادی بدتر خواهد شد.


وی افزود: اگر نمایندگان مجلس یازدهم درصدد انتقام از دولت و یا درصدد تضعیف دولت باشند، سال 99 به سال بسیار پرچالش و مملو از ناهمواری‌ها خواهد بود.


دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: باید میان مجلس یازدهم و دولت، همکاری و همدلی اساس و ملاک عمل قرار گیرد.


رئوفیان تصریح کرد: مجلس یازدهم باید به‌گونه‌ای با دولت رفتار کند که هم فضای همکاری از میان نرود و هم دولت را متوجه سازد که چگونه باید به وظایفش عمل کند.


وی با بیان اینکه در صورت ضعف دولت در نحوه اجرای قوانین، مجلس یازدهم می‌تواند نقش مهمی در کمک به دولت ایفا کند، گفت: قوای سه‌گانه موظف هستند که به سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنند تا چشم‌انداز خوب و قابل قبولی را برای کشور رقم بزنند.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته