دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1398 - 15:34
ضرغامی خبر داد؛

بارگذاری 30 هزار متر مربع از سازه‌های تبلیغاتی تهران به موضوع کرونا

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: حدود 30 هزار متر مربع از سازه‌های تبلیغاتی شهر تهران به‌منظور اکران پیام‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا مورد استفاده قرار گرفت
کد خبر : 477010

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا برزین ضرغامی عصر امروز در نشست خبری مجازی خود در ارتباط با اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران در بحث مبارزه با کرونا اظهار کرد: اولین موج گزاره‌های بهداشتی در تبلیغات شهری با هماهنگی اداره کل سلامت شهرداری تهران در فضاهای شهری از جمله سازه‌های تجاری و همچنین تلویزیون‌های شهری به اجرا گذاشته شد.


وی ادامه داد: با جلسه‌ای که پنج‌شنبه هفته گذشته با مسئولان وزارت بهداشت برگزار شد پیام‌ها و محتواهای مورد تأیید کمیته آموزش و پیشگیری وزارت بهداشت با شعار کرونا را شکست می‌دهیم جایگزین پیام‌های منتشر شده در موج اول شد.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به این مطلب که با اقدامات انجام شده حدود 30 هزار متر مربع از سازه‌های تبلیغاتی شهر تهران به‌منظور اکران پیام‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا مورد استفاده قرار گرفت، گفت: مجموعه این اقدامات باعث شد تا این پیام‌ها برای بیشتر شهروندان قابل مشاهده باشد.


ضرغامی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا ضمن جلسه با سمن‌های فعال در حوزه بهداشت کارهای گرافیکی متنوع‌تر و پیام‌های قابل فهم‌تری را با محوریت  آموزش در سازه‌های تبلیغاتی شهر بارگذاری کنیم.


وی در ارتباط با بخشی از فضاهای تبلیغات محیطی که همچنان برای بحث آموزش‌های بهداشتی مورد استفاده قرار نگرفته است، عنوان کرد: تنها جایی‌که هنوز تبلیغات آموزشی سلامت‌محور در آن استفاده نشده، اتوبوس‌ها هستند که تهیه لیبل‌ها برای نصب برروی آنها زمان‌بر است.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در خصوص اقدامات این سازمان برای استقبال از نوروز نیز گفت: نقاشی‌های شهری همچون سال گذشته به گستردگی در حال اجرا بوده و هم اکنون 150 گروه نقاشی دیواری در سطح شهر مشغول به کار فعالیت هستند.


ضرغام در پایان عنوان کرد: امسال یک کار ویژه هم در حوزه نورپردازی در میادین خواهیم داشت که نظیر آن تاکنون در شهر تهران دیده نشده است.


انتهای پیام/ 4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته