دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1398 - 15:12
مدیرعامل شرکت شهروند خبر داد؛

حضور پزشک در فروشگاه‌های شهروند/ تقاضا برای سفارش‌های مجازی بیش از حد تصور است

مدیرعامل شرکت شهروند گفت: با همکاری شرکت شهر سالم به‌منظور حفظ سلامت شهروندان در فروشگاه‌های شهروند پزشک مستقر خواهیم داشت.
کد خبر : 477002
download.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا مهدی امراللهی عصر امروز در نشست خبری مجازی خود در ارتباط با اقدامات فروشگاه‌های شهروند در راستای مصوبات کمیته مبارزه با کرونا اظهار کرد: تمام چرخ‌دستی‌ها و سطح فروشگاه‌های شهروند روزانه بین 3 الی 4 مرتبه ضدعفونی می‌شوند.


وی با بیان این‌که این اقدامات در راستای صیانت از سلامت کارکنان و شهروندان تهرانی است، افزود: از ابتدای شیوع کرونا همه کارکنان مجموعه فروشگاه‌های شهروند به ماسک و دستکش مجهز شده‌اند و به‌منظور سلامت شهروندان نیز تمام فروشگاه‌ها برای شناسایی مشتریان مشکوک به کرونا مجهز به تب‌سنج شده‌اند.


مدیرعامل شرکت شهروند در ارتباط با فعالیت 24 ساعته برخی از شعب فروشگاه‌های شهروند در این ایام نیز گفت: تا پیش از این دو شعبه بیهقی و بوستان به‌صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمت می‌پرداختند اما در حال حاضر 4 فروشگاه دیگر از جمله ایران زمین، بهرود و بهاران نیز 24 ساعته به ارائه خدمت خواهند پرداخت.


امراللهی تصریح کرد: با توجه به این‌که اوج فروش در این فروشگاه‌ها تا ساعت 2 بامداد است و بعد از آن دیگر مراجعه‌کننده‌ای نیست شعب شهروند در این ساعت تعطیل می‌شوند.


وی در ارتباط با سفارش مجازی و خرید تلفنی از فروشگاه‌های شهروند نیز گفت: به‌دلیل شیوع کرونا سفارش‌های مجازی بسیار افزایش یافته و تقاضاها بیش از حد تصور است. ما در تأمین کالا مشکلی نداریم ولی موضوع اصلی ارسال کالا است که با چند استارتاپ جلساتی را گذاشته‌ایم ولی تاکنون بر سر موضوع انتقال کالا به درب منازل به توافق نرسیده‌ایم.


مدیرعامل شرکت شهروند اذعان کرد: البته توافقاتی را با شرکت تاکسیرانی برای در اختیار گذاشتن تعدادی تاکسی داشتیم که با توجه به بالا بودن تقاضاها این تعداد تاکسی پاسخگوی نیاز مشتریان نیست.


امراللهی در ارتباط با موضوع استقرار پزشک در فروشگاه‌های شهروند نیز گفت: با جلساتی که با مدیرعامل شرکت شهر سالم برگزار کردیم مقرر شده تا برای حفظ سلامت شهروندان و کارکنان فروشگاه‌ها، هر شعبه پزشک مستقر داشته باشد.


وی در پایان در خصوص نأمین ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی‌کننده برای مشتریان فروشگاه‌ها نیز گفت: هنوز موفق به فراهم کردن این اقلام برای مشتریان نشده‌ایم ولی بر اساس پیگیری‌های انجام شده وهده‌هایی داده شده است هر چند متولی توزیع این اقلام وزارت بهداشت است.


انتهای پیام/ 4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته