دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1398 - 17:30
کنعانی‌مقدم در گفتگو با آنا:

نظارت دولت بر راه‌های مقابله با ویروس کرونا، کارآمد و مؤثر نیست

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه در امر مقابله با کرونا شاهد تصمیماتی بودیم که فاقد انسجام و پشتوانه برنامه‌محور بود، گفت: متأسفانه نظارت دولت بر راه‌های مقابله با ویروس کرونا، کارآمد و مؤثر نیست.
کد خبر : 476841
635616723134371341.jpg

حسین کنعانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: مسئولیت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا باید بر عهده رئیس جمهور باشد و به نظر می‌رسد مشکل اصلی در امر مقابله با شیوع ویروس کرونا به عدم برنامه‌ریزی و اتخاذ یک تصمیم دقیق و کارشناسی باز می‌گردد.


وی افزود: در این مدت شاهد تصمیماتی بودیم که فاقد انسجام و فاقد پشتوانه برنامه‌محور بود؛ چون یک روز رئیس جمهور می‌گوید از شنبه همه چیز عادی می‌شود، اما از همان روز شنبه موضوع قرنطینه مطرح می‌شود.


دبیرکل حزب سبز ایران خاطرنشان کرد: متأسفانه نظارت دولت بر راه‌های مقابله با ویروس کرونا، کارآمد و مؤثر نیست؛ چون ماسک و ژل‌های ضدعفونی کننده به عنوان یکی از اقلام ضروری در مقابله با این بیماری به راحتی در داروخانه‌ها یافت نمی‌شود و این نشان می‌دهد که برنامه‌ای وجود ندارد.


کنعانی مقدم با بیان اینکه بی‌برنامگی کشور را رنج می‌دهد، گفت: ستاد فرماندهی مقابله با کرونا نخستین اقدامی که باید در مقابله با این ویروس انجام دهد اتخاذ و ترسیم یک برنامه منسجم، هماهنگ و جامع‌الاطراف است.


وی بیان کرد: تهران، بالاترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در اختیار دارد و اگر دولت بخواهد، روال کاری ادارات را به حالت عادی بازگرداند، تمامی رفت‌وآمدها و ترددها در سطح شهر افزایش خواهد یافت و به تبع این موضوع، سرعت شیوع این بیماری بیشتر می‌شود؛ لذا دولت باید یک تصمیم قطعی و مبتنی بر برنامه اتخاذ کند.


فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه آقای رئیس جمهور برای اینکه از پاسخگویی به عملکرد دولتش فرار کند، مهره‌هایی را بر می‌گزیند تا گریبان این مهره‌ها را بگیرند، گفت: در واقع آقای روحانی با انتخاب این مهره‌ها درصدد مصونیت‌بخشی به خودش در قبال ناکارآمدی دولتش است که در بحث بنزین این مسئله به طور واضح نمود پیدا کرد و مشاهده کردیم که او چگونه گفت من از افزایش قیمت بی‌خبر بودم؛ لذا او سعی می‌کند تا معاونان و وزرایش در معرض اتهام و انتقاد قرار گیرد تا خودش.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته