دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 فروردين 1399 - 08:40
حجت‌الاسلام حسینی‌کیا در گفتگو با آنا:

مردم با انتخابات در یک حرکت جهادی مسیر مجلس را تغییر دادند

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خواستار اصلاح وضعیت معیشتی، رفع بیکاری و اشتغال در مجلس بودند و عملکرد مجلس دهم باعث شد در یک حرکت جهادی وضعیت کاری مجلس را تغییر دهند.
کد خبر : 476595
1068678.jpg

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره عملکرد مجلس دهم اظهار کرد: مجلس دهم در بیشتر اعمال و تصمیم‌های خود تابع دولت و به جای اینکه خانه ملت باشد خانه دولت بود.


وی افزود: اکثر نمایندگان در طرح‌ها و لوایح با نگاه افرادی در حمایت از دولت رأی می‌دادند و عده قلیل مخالف هم کاری از دستشان بر نمی‌آمد؛ بنابراین فضای جامعه به سمتی رفت که مردم در انتخابات طی یک حرکت جهانی وضعیت را تغییر دادند.


نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم خواستار اصلاح وضعیت معیشتی، رفع بیکاری و اشتغال در مجلس و دولت هستند و مردم در انتخابات تیم دیگری را برگزیدند که در واقع اولویت کار مجلس آینده رفع همین مسائل باشد.


حسینی‌کیا با تأکید بر اینکه متأسفانه مجلس دهم به وظایف نظارتی خود عمل نکرد، گفت: اگر مجلس یازدهم به‌خوبی از ابزار نظارتی خود استفاده کند، دولت نخواهد توانست از قوانین مجلس سرپیچی کند.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی وزیر دولت به مجلس می‌آید و می‌رود و نگاه درستی به مجلس ندارد، قطعاً نظرات مجلس را هم نادیده می‌گیرد و این مجلس اثرگذار نخواهد بود.


وی با انتقاد از نحوه عملکرد دولت در بودجه اظهار کرد: در سنوات گذشته مجلس اصلاحات بودجه‌ای را انجام می‌داد و قانون هم مصوب می‌شد، اما در واقع نگاه دولت به لایحه قبلی خودش بود و کار خود را می‌کرد و مجلس هم نمی‌توانست کاری کند. 


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته