دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1394 - 11:35

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی زرقان معرفی شد

دکتر مهدی وادی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان معرفی شد.
کد خبر : 47627

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بخشدار زرقان در مراسم معارفه سرپرست جدید واحد زرقان که با حضور دکتر عبدالحمید فرزانه دبیر هیات امنا و معاونان واحد زرقان برگزار شد، اظهار کرد:‌ نمونه بارز همدلی و همزبانی در زرقان بین مسئولان شهر و از جمله بخشداری با دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد.


فرشاد کوشا تصریح کرد: موقعیت ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان از جهت نزدیکی به مرکز استان و همجواری با شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی امتیاز ویژه‌ای به این واحد بخشیده است و بخشداری زرقان به عنوان یک نهاد حکومتی وبه عنوان یک دوست در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و عمرانی با این واحد همکاری خواهد داشت.
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز با گرامیداشت سیزدهم آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوس آمریکا و روز دانشجو بیان داشت: رشد و بالندگی محیطهای علمی و دانشگاهی نیازمند جو همدلی و همزبانی است.


سارویی: اخلاق مداری، امانت داری و پاسخگویی اصول مهم در انتخاب مسئولان دانشگاه آزاد در استان فارس است و باید در دانشگاه با تربیت درست و منطقی نسل جوان مدیران موفقی برای کشور اسلامی تربیت کنیم

حجت‌الاسلام دکتر حمید محمودیان ضابطه‌مندی در قوانین و اهتمام ویژه به فرهنگ دینی را از خصوصیات بارز مسئولان دانشگاهی ذکر کرد و ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی سهم بزرگی در رشد علمی پژوهشی و فرهنگی کشور را دارد و برای رسیدن به این مهم باید با تمام توان و با بهره گیری از تجربیات مفید مدیران موفق تلاش کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز گفت: اخلاق مداری، امانت داری و پاسخگویی اصول مهم در انتخاب مسئولان دانشگاه آزاد در استان فارس است و باید در دانشگاه با تربیت درست و منطقی نسل جوان مدیران موفقی برای کشور اسلامی تربیت کنیم.


دکتر حمزه ساروئی اظهار کرد: بنای دانشگاه آزاد اسلامی تعامل با مجلس و دولت است که خوشبختانه در واحدهای استان فارس این مهم به منصه ظهور رسیده است.


وی گسترش تحصیلات تکمیلی را از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی ذکر کرد و گفت: توجه ویژه دانشگاه به راه اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد، درآمدزایی و فرهنگ ماندگار در سال‌های اخیر باید در برنامه ریزی‌های واحدهای دانشگاهی مد نظر باشد.


سرپرست جدید واحد زرقان نیز عنوان کرد: نگاه به مسائل دانشگاه باید نگاهی فرهنگی باشد و با این نگرش فعالیت‌های حوزه‌های مختلف باید در این راستا ادامه داشته باشد.


مهدی وادی ادامه داد: اعتلا و پیشرفت دانشگاه هدف همه ما است و امیدوارم با همراهی کارکنان و اعضای هیات علمی بتوانیم به صورت یه مجوعه منسجم برای پیشبرد اهداف تلاش کنیم.


در پایان حکم سرپرستی وادی از سوی ساروئی به وی تقدیم شد. بعد از پایان مراسم سرپرست جدید واحد زرقان با معاونان به دیدار حجت‌الاسلام موحد امام جمعه شهر زرقان رفتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته