دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1398 - 15:50
کرمی محمدی خبر داد؛

فروش آنلاین میادین میوه و تره‌بار شهر تهران از هفته آینده

رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران گفت: به‌دنبال آن هستیم تا فروش آنلاین را در مراکز میوه و تره‌بار فعال کنیم و مدیران این بخش هم به ما وعده داده‌اند که ظرف یک هفته آینده این اقدام صورت گیرد.
کد خبر : 476056
index11.jpg

به گزارش حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا رضا کرمی محمدی عصر امروز در نشست مشترک اعضای سازمان بهداشت جهانی با مدیران سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران اظهار کرد: پس از اعلام خبر شیوع کرونا در پایتخت، پنج کارگروه با حضور مدیران شهری تشکیل شد تا فعالیت‌ها در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس براساس یک روال منظم صورت گیرد.


وی با بیان این‌که یکی از مشکلات ما در کنترل ویروس کرونا در پایتخت عدم امکان قرنطینه در پایانه‌های ورودی شهر تهران است، گفت: البته با تمام این کمبودها در تلاش هستیم تا مسافران ورودی به شهر تهران عامل انتقال بیماری نباشند.


رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران افزود: ما به شدت به‌دنبال آن هستیم تا فروش آنلاین را در مراکز میوه و تره‌بار فعال کنیم و مدیران این بخش هم به ما وعده داده‌اند که ظرف یک هفته آینده این اقدام صورت گیرد.


کرمی محمدی در ادامه در خصوص اقدامات سازمان بهشت زهرا در کنترل شیوع ویروس کرونا نیز گفت: در سازمان بهشت زهرا در تلاش هستیم تا در خصوص انتقال فوت‌شدگان به‌سرعت عمل کرده و پروتکل‌های لازم برای مقابله با انتقال بیماری در حین کفن و دفن انجام پذیرد.


وی در پایان گفت: ما اعتقاد داریم موضوع افزایش آگاهی عمومی برای مقابله با ویروس کرونا از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر به این موضوع توجه نکنیم این بیماری به این زودی‌ها از بین نخواهد رفت.


انتهای پیام/4105/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: رضا کرمی محمدی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته