دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1394 - 09:43

رئیس واحد فومن و شفت به عنوان مسئول کمیته دانشجویی ۱۳ آبان فومن انتخاب شد

فرماندار فومن در ابلاغی دکتر سید سجاد گشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت را به عنوان مسئول کمیته دانشجویی ۱۳ آبان و هماهنگی برنامه‌های مشترک موسسات آموزش عالی شهرستان فومن انتخاب و معرفی کرد.
کد خبر : 47572

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بر اساس ابلاغ میرشمس مومنی‌زاده نماینده عالی دولت در فومن، پس از هماهنگی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی این شهرستان برای حضور باشکوه در تجمع بزرگ عاشورائیان در محرم امسال، شرکت پرشور در برنامه‌های ۱۳ آبان روز دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام راحل و روز ملی مبارزه با اسکتبار جهانی دومین برنامه مهم ابلاغی در قابل کمیته دانشجویی به مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با گرامیداشت سالروز فرارسیدن ۱۳ آبان ماه گفت: هماهنگی لازم در جلسه مشترک با مسوولان موسسات آموزش عالی شهرستان فومن برای شرکت پرشور دانشگاهیان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه انجام شده است.


گشتی افزود: برنامه‌های جانبی فرهنگی و نشست‌هایی در زمینه گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان طی هفته جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در حال اجرا و برگزاری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته