دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1393 - 10:42
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران:

گزارش‌ها در خصوص پرونده رضازاده محرمانه است

رئیس سازمان‌ بازرسی کل کشور با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده افراد دو شغله همچون حسین رضازاده گفت: ما موضوع رضازاده را به شورای مرکزی حل اختلاف منعکس کرده ایم. سازمان بازرسی نظر خود را کتبا اعلام کرده است اما این گزارش‌ها به طور کلی محرمانه است.
کد خبر : 4757

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، ناصر سراج در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده افرادی مانند رضازاده که همزمان در شورای شهر و نهادهای ورزشی فعال هستند، اظهار کرد: ما موضوع رضازاده را به شورای مرکزی حل اختلاف منعکس کرده‌ایم. سازمان بازرسی نظر خود را کتبا اعلام کرده است اما این گزار‌ش‌ها به طور کلی محرمانه است.


سراج درباره اینکه آیا این محرمانه بودن و عدم اطلاع رسانی گزارش‌ها باعث تداوم ابهامات در این زمینه نمی‌شود، گفت: ما نظر قطعی خود را قبلا مکتوب داده‌ایم و آنها باید تصمیم بگیرند؛ اما این را مطمئن باشید که نظر ما قطعی می‌شود.


دوم شهریور ماه امسال بود که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در نشست خبری در مورد دوشغله بودن مدیران ورزشی همچون حسین رضا زاده (رئیس فدراسیون وزنه برداری) هشدار داد و گفت: حسین رضازاده قبل از حضور در شورای اسلامی شهر تهران به عضویت فدراسیون وزنه‌برداری در آمده بود و به همین خاطر تاکنون توانسته همزمان در شورای شهر و فدراسیون وزنه برداری به فعالیت خود ادامه دهد.


بنا بر این گزارش، غیبت‌های پی در پی سنگین وزن‌ترین مرد شورای چهارم شهر تهران در جلسات فدراسیون وزنه‌برداری باعث انتقاد وزارت ورزش و جوانان شد و وزیر اولتیماتوم یک هفته‌ای به حسین رضا‌زاده داد اما نتیجه‌ای در پی نداشت که منجر به شکایت به سازمان بازرسی کل کشو شد. رسانه‌ها رضازاده را ساکت‌ترین مرد شورای شهر تهران لقب داده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته