دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1398 - 14:56
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم:

میرمحمدی عمرش را برای تبیین و اعتلای نظام، علم و دانشگاه گذراند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم درگذشت عضو هیئت امنای این دانشگاه را تسلیت گفت و اظهار کرد: «مرحوم میرمحمدی عمری را برای تبیین و اعتلای نظام، علم و دانشگاه گذراند.»
کد خبر : 475531
timthumb.jpeg.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم، سیف‌الله فضل‌اللهی در پی درگذشت سیدمحمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی قم با صدور پیامی درگذشت این سنگربان علم و دانش را به عموم دانشگاهیان تسلیت گفت.


در متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم خطاب به خانواده مرحوم مغفور شادروان دکتر سیدمحمد میرمحمدی آمده است: درگذشت فقید فرزانه آقای دکتر سیدمحمد میرمحمدی که عمری را در جهت تبیین و اعتلای نظام، علم  و دانشگاه گذراندند موجب تأثر و تاسف گردید. از درگاه خداوند متعال  برای آن مرحوم شادروان از اعضای هیئت امنای خدوم دانشگاه آزاد اسلامی استان قم که با تلاش خود منشاء خدمات فراوان برای این دانشگاه و استان بودند، رحمت و غفران الهی مسئلت می نمایم.  


فضل‌اللهی در پیام خود افزوده است: این‌جانب این ضایعه مؤلمه را به آستان مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری، علاقه‌مندان، شاگردان و به‌خصوص خاندان محترم ایشان، خاندان مرجعیت آیت‌الله شبیری زنجانی و آیت‌الله میرمحمدی  تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدی برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم.


در پایان این پیام عنوان شده است: دانشگاه آزاد اسلامی استان قم فقدان استاد ارجمند دکتر سیدمحمد میرمحمدی، فرزند مرحوم آیت‌الله میرمحمدی؛ استاد دانشگاه علامه طباطبایی را به خانواده مکرم ایشان به‌ویژه آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی، دانشجویان محترم دانشگاه علامه طباطبایی، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و خانواده بزرگ دانشگاه تسلیت عرض می نماید.


فضل الهی


به گزارش آنا، رئیس دفتر ویژه آیت‌الله خامنه‌ای در دوران ریاست جمهوری، عضویت در شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی، رئیس دفتر رئیس جمهور وقت (آیت‌الله هاشمی رفسنجانی )، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری به مدت ۱۴ سال و دبیرکلی حزب تمدن اسلامی بخشی از سوابق سیاسی و اداری میرمحمدی در طول سالیان گذشته بود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته