جشنواره بانک محبوب من و گام بزرگ در راه اعتلای فرهنگ بانکی کشور
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، در این نظرسنجی مهم که تا کنون بیش از 55 هزار مشتری شبکه بانکی در آن شرکت کرده اند ، 9 شاخص مهم تصویر سازمانی از دید مشتریان مورد بررسی قرار خواهد گرفت :
1- تصویر سازمانی: تصویر سازمانی، مجموعه ای از عقاید، ایده ها و احساساتی است که عامه مردم نسبت به یک سازمان دارند.
2- هویت سازمانی: هویت سازمانی به مجموعه ای از سمبل ها اتلاق می شود که در راستای انتقال ادراک ایده آل از سازمان به جامعه بیرونی طراحی و مدیریت می شوند.
3- اعتبار: اعتبار، تخمین پایداری خصوصیات یک موجودیت (نظیر یک شرکت یا سازمان) در طی زمان است.
4- محیط فیزیکی: محیط فیزیکی به ویژگی های ملموس فیزیکی اشاره دارد که بر شکل گیری تصویر سازمانی تاثیرگذارند. این خصوصیات شامل اتمسفر، دکوراسیون، نورپردازی، مبلمان و ظاهر ساختمان هاست.
5- سطح خدمات: سطح خدمات به تنوع، نوآورانه بودن، سرعت ارائه خدمات و تناسب خدمات با نیازهای مشتریان اشاره دارد.
6- ویژگی های پرسنل در ارتباط با مشتری: ویژگی های پرسنل در ارتباط با مشتری شامل ویژگی هایی نظیر رفتار دوستانه، رفتار مناسب، ظاهر آراسته،توجه به مشتری و شایستگی آن ها می باشد.
7-ارتباطات: ارتباطات سازمانی به مجموعه ای از پیام ها اتلاق می شود که از جانب منابع رسمی و غیر رسمی و از کانال های متفاوت صادر می شوند و سازمان از طریق آن هویت خود را به مخاطبین و ذینفعان نمایان می سازد.
8- ویژگی های فناورانه: ویژگی های تکنولوژیک به کارامدی و سهولت استفاده از فناوری به کار گرفته شده در سازمان اشاره دارد.
9- وفاداری مشتریان: وفاداری به معنی رد کردن پیشنهادات رقابتی، مقاومت در مقابل تغییر عادات خرید و پایداری در ارتباط با یک سازمان است.
* همچنین عملکرد بانکها در راه اندازی و اطلاع رسانی رمز پویا نیز در قالب سه سوال ، از شرکت کنندگان پرسیده خواهد شد.
این نظرسنجی تا 20 اسفند ادامه داشته و شرکت کنندگان به قید قرعه برنده یک خودروی 206 و 100 میلیون ریال جایزه نقدی خواهد شد.
لینک شرکت در نظرسنجی بانک محبوب من
انتهای پیام/
انتهای پیام/