دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ابقای معاون اداری و مالی و انتصاب معاون دانشجویی و فرهنگی واحد میناب

با صدور حکمی از طرف رییس دانشگاه آزاد اسلامی میناب، محمدرضا حیدری سیرمندی معاون اداری و مالی در سمت خود ابقا و مجید هوشمند به سمت معاون دانشجویی و فرهنگی این واحد منصوب شد.
کد خبر : 47539

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رییس دانشگاه آزاد میناب در آیین تکریم و معرفی معاون دانشجویی و فرهنگی این واحد در جمع استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی با تجلیل از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت به جامعه اسلامی گفت: این دانشگاه توانسته به دور از هر گونه غوغا سالاری، اهداف دانشگاه را به سمت و سوی توسعه سوق دهد.


خلیل سزیده توجه به امور فرهنگی را در جامعه اسلامی مهم ارزیابی کرد و خواست تا معاون دانشجویی فرهنگی با تبیین اندیشه‌های امام و انقلاب، جوانان را با فرهنگ اسلامی و دینی آشنا سازد.


وی با توجه به درآمدهای دانشگاه از محل شهریه و محل غیرشهریه‌ای گفت: معاون اداری و مالی باید با نظارت کامل و رعایت صرفه و صلاح دانشگاه، بودجه مالی را مدیریت و هدایت کند.


این جلسه با گفته‌های معاونان مربوط ادامه یافت و در پایان این جلسه احکام صادره به آنان تحویل و ابلاغ شد.


در این احکام که به طور جداگانه صادر شده خطاب به معاونان منتخب آمده است به استناد مجوز دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به موجب این احکام به مدت یک سال به این سمت منصوب می‌شوید.


امید است با اتکال به نیروی لایزال قادر متعال در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.


حیدری سیرمندی عضوهیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب است و تاکنون مدت 4 سال در سمت معاونت اداری و مالی و مجید هوشمند نیز دیگر عضو هیات علمی این واحد است که تاکنون مدت 5 سال در سمت معاونت آموزشی و دانشجویی فعالیت داشته است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته