دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1393 - 12:01
معاون هماهنگی استان کهگیلویه و بویر احمد در گفت‌و‌گو با آنا:

رویکرد دانشگاه آزاد برای رسیدن به افق 1404به‌روز خواهد شد

معاون هماهنگی استان کهگیلویه و بویر احمد به روز شدن رویکردهای دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با تعداد متقاضیان ورود به دانشگاه و اسناد بالادستی کشور را امری ضروری برای آینده دانشگاه دانست.
کد خبر : 4751

محمدمهدی رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا تغییر رویکرد دانشگاه آزاد در سال‌های پیش رو را اجتناب ناپذیر دانست و افزود: از زمان تاسیس این دانشگاه تا به امروز بعد از گذشت ۳۰ سال شاهد تحولات خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم به گونه‌ای که جایگاه دانشگاه آزاد در برخی از بخش‌ها از دانشگاه دولتی نیز بالا‌تر است.


معاون هماهنگی استان کهگیلویه و بویر احمد با تاکید بر تغییر شرایط دانشگاه آزاد نسبت به گذشته تصریح کرد: در حال حاضر طبق آمار به‌دست آمده ۱۱میلیون و هفتصد هزار دانش‌آموز در مدارس مشغول به تحصیل هستند که تا افق ۱۴۰۴ این تعداد به ۷ میلیون و ششصد هزار نفر خواهد رسید بنابراین دانشگاه آزاد باید رویکرد خود را متناسب با تعداد متقاضی تحصیل و اسناد بالادستی از جمله سند چشم انداز توسعه به روز کند.


وی تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد را یک ضرورت اعلام کرد و گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده تاکید ویژه‌ای بر مسائل علمی، فرهنگی و تولید علم دارند بنابراین معاونان و مسئولان دانشگاه باید به جد این موضوع را پیگیری کنند.


رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: تعداد متقاضیان ورود به دانشگاه نسبت به گذشته کمتر شده است بنابراین باید با دقت و انرژی بیشتری دانشگاه آزاد را مدیریت و همانند دکتر میرزاده با تعصب خاصی مسائل را پیگیری کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته