دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1394 - 17:02

دعوت وزیر آموزش‌ و پرورش از معلمان و دانش‌آموزان برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی دانش آموزان و معلمان را برای حضور گسترده در یوم الله 13 آبان فراخواند.
کد خبر : 47506

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی دانش‌آموزان و معلمان را به شرکت در مراسم 13 آبان دعوت کرد.


در این پیام آمده است: سیزدهم آبان ماه در تقویم رسمی کشور ما جایگاه ویژه و ممتازی دارد. در تاریخ پرفراز و نشیب کشورمان این روز شاهد تبعید سرسلسله بیدار‌ دلان و نادره روزگاران حضرت امام خمینی (ره) بوده است و با اغتنام فرصت به روان پاک روح خدا و همه جان‌های خدایی به ویژه شهدای دانش آموز که بیداری توأم با آزادی معنوی و اجتماعی خواست رهایی از یوغ استکبار را برای ما به ارمغان آوردند و استقلال و جمهوری اسلامی را به ما ارزانی بخشیدند سلام و درود می فرستیم.


فرزندان عزیزم!


در تاریخ ایران سرافراز سیزدهم آبان از جمله روزهای پر فروغی است که جاودان و بلند خواهد ماند زیرا در این روز بود که دانش آموزان فداکار به همگان نشان دادند که با توکل به خدا، اتکا به نفس و ابتناء بر وحدت می توان در برابر هر طاغوتی ایستاد.


سیزدهم آبان برگی زرین از تاریخ انقلاب اسلامی است که به دل‌های مومنان جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم هماره فرو ریختنی است.


فرزندانم!


دانش آموزان آگاه و شجاع همواره در حق طلبی، دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار نقشی فعال ایفا کرده‌اند. اینجانب ضمن دعوت از دانش آموزان عزیز، معلمان گرانقدر و اولیای محترم برای حضور در مراسم یوم الله سیزدهم آبان از شما آینده سازان ایران اسلامی می‌خواهم که همواره روحیه حقیقت جویی، ظلم ستیزی و عدالت طلبی و مبارزه با استکبار را در دل و جان خود بیدار نگه دارید و در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های رئیس جمهوری محبوب در ترویج گفتمان استکبار ستیزی، عدالت محوری به منظور تحقق صلح و زیستن در دنیایی سرشار از نشاط و امید و عاری از جنگ و خشونت تلاش و کوشش کنید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته